Vipps - 3. linje teknisk support

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 15. juni, 2018. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

 

VIPPS AS

Historien om Vipps er egentlig som et lite eventyr. I løpet av seks måneder ble vi lastet ned én million ganger, og på to år har vi blitt nær sagt allemannseie i Norge. Med over 2,9 millioner brukere har Vipps blitt en naturlig del av nordmenns betalingshverdag. Vi har til og med blitt et verb, det er ganske moro egentlig.

Vi startet med vennebetaling og har siden den gang lansert betalingsløsninger for person til bedrift, netthandel, faktura og betaling i butikk. Om vi skal gi oss med det? Å nei du, på ingen måte.

Vipps ble i september 2017 etablert som eget selskap, og med 107 banker i ryggen skal vi jobbe for å gjøre betaling så enkelt at lommeboka kan legges i en skuff. På veien skal vi gi noen skikkelig gode kundeopplevelser.

Vi er i dag ca. 50 Vippsere som stiller til start; utviklere, produkthoder, selgere, markedsførere og økonomifolk. Sammen skal vi sette en ny standard for betalingstjenester samtidig som vi bygger Norges beste arbeidsplass midt i sentrum av Oslo.

Vipps har hatt et fantastisk år, og i september 2017 etablerte vi oss som et eget selskap. Vi har en spennende fremtid i møte, og er i prosessen med å bygge opp et eget teknologimiljø, med fokus på videreutvikling og innovasjon. Nå ønsker vi oss flere teknologiengasjerte medarbeidere som kan bistå oss i support av våre løsninger.

Kompetanse

Er du nettopp ferdig på skolen, eller har noen år i arbeidslivet og er på jakt etter en innholdsrik og spennende jobb, og vil jobbe med oss i Vipps, så er vi klare for å høre fra deg.

I denne rollen blir du en del av vårt «Tech Support Team», og må derfor kunne håndtere en varierende arbeidshverdag. Vi ser etter deg som brenner for teknologi, innovasjon og utvikling, og som kan bidra med egne ideer og løsninger. For oss er det viktig at du er nysgjerrig, samt viser initiativ dersom du ser utfordringer eller områder du mener vi kan bli bedre på.

I alt vi gjør er målet å gjøre ting så enkelt som overhodet mulig for kundene våre. Selv om dette er målet, møter vi selvsagt på utfordringer i våre løsninger, og behøver derfor din ekspertise for å bidra til å løse disse. Det er derfor et pluss om du har erfaring med IT support og driftsoppgaver, ettersom dette blir en sentral del av din arbeidshverdag. Et annet stort pluss er om du har noe kjennskap til webteknologier, e-handelsplattformer og et eller flere av følgende programmeringsspråk; Java, Python, Go, Perl, PHP eller Linux scriptspråk som Bash.

Du kommer veldig langt med mye engasjement og vilje hos oss, det er like viktig som formell kompetanse. Du er et ja-menneske med en utpreget serviceinnstilling og du higer etter å lære nye ting.

Du vil videre kunne ha mulighet til å ta del i utviklingen av våre støttesystemer, samt bidra til utformingen av nye produkter og testing av disse.

Så om du vil du være med på å forme fremtiden til Vipps, gleder vi oss til å høre fra deg! Kandidater vurderes fortløpende.

Kontaktpersoner

Mari Hovdal Osen
Telefonnummer: 41286034

Hvem er Experis?

Experis er Norges største konsulent- og rekrutteringsselskap med over 500 konsulenter. Vi tilbyr rekruttering av ledere og nøkkelpersoner og høyt kvalifiserte konsulenter med kompetanse innen IT, ingeniørfag og økonomi. Blant våre kunder finner du over 90 prosent av Norges største børsnoterte selskaper. Experis er en del av ManpowerGroup og er kåret til et av verdens mest etiske selskaper. Besøk oss på www.experis.no.

Les mer om Experis og se flere ledige stillinger