Vil du være med å utvikle TU Medias satsning på konferanser?

Markedskoordinator Event

TU Media søker en faglig sterk markedskoordinator til å jobbe med våre toneangivende konferanser i teknologi- og ingeniørsektoren.

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 15. desember, 2017. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

I rollen skal du være en som brenner for å utvikle satsningen vår på konferanser, holde de moderne og relevant i bransjer som er midt i en spennende og ny endring. Du vil ha et spesielt fokus på å planlegge og gjennomføre markedsaktiviteter som styrker posisjonen til konferansene, og bringer inn flere interesserte deltakere. Rundt deg i TU Media vil du samtidig bli støttet og jobbe med noen av Norges tydeligste eksperter på sitt felt.

Du vil få overta og jobbe med etablerte, respekterte og moderne konferanser, samtidig som du skal være med på å bygge helt nye og runde av de gamle. Her er det mildt sagt nok muligheter å ta av, så du vil stille sterkt om du liker koordinering, parallelle oppgaver og er flink med mennesker. 

 

Arbeidsoppgavene vi vil gi deg:

  • Hos oss vil du utarbeide, implementere og videreutvikle markedsplanen for konferansene sammen med prosjektleder
  • Hos oss vil du drive markedsføring mot eksisterende og potensielle sponsorer og konferansedeltakere, både i egne og kjøpte kanaler. Eksempler på dette er markedsføring gjennom nyhetsbrev, kampanjer i og utenfor TU Medias nettverk samt sosiale medier 
  • Hos oss vil du koordinere og gjennomføre konferanser i samarbeid med prosjektleder, salgsressurser og fagressurser
  • Hos oss vil du ivareta kontakt med salg, kunder og andre interessenter.
  • Hos oss vil du analysere og rapportere hvordan enkeltaktivitetene og konferansene har gått, slik at vi kan lære og utvikle oss videre 
  • Hos oss vil du få muligheten til å bli støttet av og jobbe sammen med de øvrige ekspertene i avdelingen

 

Kvalifikasjonene du bør ha:

  • Du bør ha evnen til å snu deg raskt, og håndtere flere oppgaver samtidig
  • Du bør ha utdannelse på bachelor-nivå innen markedsføring, prosjektledelse eller kommunikasjon. Relevant erfaring kan veie opp for manglende utdanning 
  • Du bør, men må ikke, ha erfaring fra eventbransjen, eller erfaring fra komplekse prosjekter med mange deltakere
  • Du bør ha god kjennskap og erfaring med digital markedsføring 
  • Du bør ha noe tekstuell og grafisk erfaring
  • Du bør være serviceorientert og løsningsfokusert 

 

Egenskapene vi ser etter:

  • Du er selvgående og glad i å holde et høyt tempo
  • Du brenner for muligheten til å skape noen av Norges mest fantastiske konferanser innen sektoren
  • Du er en person som samarbeider godt med andre og gjerne deler kunnskap og idéer 
  • Du er nysgjerrig og interessert i digitale produkter og tjenester
  • Du er en dyktig relasjonsbygger av natur 

 

Vi tilbyr deg med glede

  • En inspirerende stilling i et marked midt i en spennende endring
  • Et arbeidsmiljø lastet med eksperter på alle relevante fagfelt
  • Et arsenal av svært gode og respekterte nisje-merkevarer
  • Et miljø der du får stor påvirkningskraft og frihet innen produktutvikling 
  • Et arbeidssted med konkurransedyktige betingelser
  • En stilling som kan innebære noe reise 

 

Kontaktpersoner

Ida Eidset Russell
Leder HR
E-postadresse: ida.russell@tu.no
Mobil: 419 21 010
Karin Lima
Direktør Marked
E-postadresse: karin.lima@tu.no
Mobil: 909 36 966

Hvem er Teknisk Ukeblad Media AS?

Teknisk Ukeblad Media AS utgir TU.no, digi.no, Gamer.no, Diskusjon.no, Insidetelecom.no, tjenestene Story Labs, TU Jobb, TU Event, samt bladet Teknisk Ukeblad. I tillegg driver selskapet fagbladet Våre Veger med tilhørende nettsted. TU Media har en omsetning på ca. 110 millioner kroner, ca. 65 ansatte og en samlet digital trafikk på ca. 2,4 millioner unike brukere per måned. Medieselskapet eies av TEKNA og NITO.

Les mer om Teknisk Ukeblad Media AS og se flere stillinger