Vil du være med å løfte TU Medias toneangivende konferanser i teknologi- og ingeniørsektoren?

Eventsjef /Prosjektleder

TU Media søker nå en faglig sterk prosjektleder, med erfaring og nettverk i eventbransjen, til å løfte våre toneangivende konferanser og plassere dem på verdenskartet.

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 15. desember, 2017. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Med engasjement og entusiasme vil du få muligheten til å utvikle satsningen vår på konferanser, holde de moderne og relevante i bransjer som er midt i en spennende og ny endring.

Du vil få overta og jobbe med etablerte og respekterte konferanser, samtidig som du vil ha ansvaret å bygge helt nye og runde av de gamle. Du skal styre prosessen og utviklingen, og du vil stille sterkt om du er prosjektleder av natur, flink med mennesker og kjenner bransjen godt. Rundt deg i TU Media vil du samtidig bli støttet og få hjelp av noen av Norges tydeligste eksperter på sitt felt. 

 

Arbeidsoppgavene vi vil gi deg:

  • Hos oss vil du ha ansvaret for å planlegge, gjennomføre, følge opp og evaluere hver konferanse, sammen med våre markedskoordinatorer og salgsresurser.
  • Hos oss vil du utarbeide og oppdatere kalkylene for hvert event 
  • Hos oss vil du ha kontinuerlig oppfølging av eventene, inkludert risikovurdering, oppfølgning av mål, omfang, tid og ressursbruk 
  • Hos oss vil du forhandle med leverandører og samarbeidspartnere
  • Hos oss vil du utarbeide og jobbe systematisk med detaljerte prosjekt- og kjøreplaner, samt tilhørende markedsplan.
  • Du vil få ansvaret for å etablere prosjektteam for hvert event
  • Du vil få anvaret for å motivere teamene og nå avdelingens mål
  • Du vil få ansvar for analyse og rapportering av resultater, og hvordan dette bidrar til selskapets vekst 
  • Du vil få ansvaret for å videreutvikle og løfte konferanseporteføljen, og sikre at denne driver med lønnsomhet. 

 

Kvalifikasjonene du bør ha:

  • Du bør ha bred erfaring med operativ prosjektledelse av konferanser
  • Du bør ha et stort nettverk i eventbransjen og vet hvilke leverandører, lokasjoner, hoteller og lignende som leverer kvalitet i alle ledd
  • Du bør ha evnen til å ha overblikk, men samtidig kontroll på detaljnivå
  • Du bør være god på å bygge team og skape entusiasme
  • Du bør ha utdannelse på bachelornivå innenfor ledelse, markedsføring eller kommunikasjon, gjerne med økonomi og prosjektledelse som fordypning. 
  • Du bør være handlekraftig, tydelig og tar beslutninger til det beste for TU Media
  • Du bør være trygg på egne ferdigheter og løsningsorientert
  • Du bør være god på både prioritering og delegering
  • Du er en dyktig relasjonsbygger av natur 

 

Egenskapene vi ser etter:

  • Du er en person som samarbeider godt med andre og gjerne deler kunnskap og idéer 
  • Du har en drivende interesse for teknologi og innovasjon 
  • Du anser konferanser som en viktig plattform for relasjon- og merkevarebygging.
  • Du motiveres av å bidra til vekst og sikre lønnsomhet i selskapet

 

Vi tilbyr deg med glede

  • Et inspirerende stilling i et marked midt i en spennende endring
  • Et arbeidsmiljø lastet med eksperter på alle relevante fagfelt
  • Et arsenal av svært gode og respekterte nisje-merkevarer
  • Et miljø der du får stor påvirkningskraft og frihet innen produktutvikling 
  • Et arbeidssted med konkurransedyktige betingelser
  • En stilling som kan innebære noe reise 

 

Kontaktpersoner:

Karin Lima, Direktør Marked, karin.lima@tu.no, telefon +47 909 36 966

Eirik Solheim, Direktør Salg, eirik.solheim@tu.no, telefon +47 908 24 140

Ida Eidset Russell, Leder HR, ida.russell@tu.no, telefon +47 419 21 010 

Kontaktpersoner

Karin Lima
Direktør Marked
E-postadresse: karin.lima@tu.no
Mobil: 909 36 966

Hvem er Teknisk Ukeblad Media AS?

Teknisk Ukeblad Media AS utgir TU.no, digi.no, Gamer.no, Diskusjon.no, Insidetelecom.no, tjenestene Story Labs, TU Jobb, TU Event, samt bladet Teknisk Ukeblad. I tillegg driver selskapet fagbladet Våre Veger med tilhørende nettsted. TU Media har en omsetning på ca. 110 millioner kroner, ca. 65 ansatte og en samlet digital trafikk på ca. 2,4 millioner unike brukere per måned. Medieselskapet eies av TEKNA og NITO.

Les mer om Teknisk Ukeblad Media AS og se flere stillinger