Vil du være med å løfte TU Medias toneangivende konferanser i teknologi- og ingeniørsektoren?

Key Account Manager Event

TU Media søker nå en faglig sterk selger, med nettverk blant beslutningstagere i IT og teknologi selskaper, til å løfte våre toneangivende konferanser og plassere dem på verdenskartet.

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 31. august, 2018. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

Med engasjement og entusiasme vil du få muligheten til å utvikle satsningen vår på konferanser, holde de moderne og relevante i bransjer som er midt i en spennende og ny endring.

Du vil få overta og jobbe med etablerte og respekterte konferanser, samtidig som du vil ha ansvaret å bygge helt nye konferanser. Du skal utvikle gode sponsorkonsepter til innarbeidede og nye konferanser/eventer. Du vil få ansvar for å følge opp en portefølje av sponsorpartnere og identifisere nye mulige partnere for våre arrangement. Du vil være ansvarlig for å levere inntektsmålet til de konferansene du vil ha ansvar for. Rundt deg i TU Media vil du samtidig bli støttet og få hjelp av noen av Norges tydeligste eksperter på sitt felt. 

Les mer om TU Media sine konferanser her: https://event.tu.no/

Arbeidsoppgavene vi vil gi deg:

  • Hos oss vil du planlegge, gjennomføre, følge opp og evaluere hver konferanse, sammen med vår Eventsjef og Markedskoordinator
  • Hos oss vil du være ansvarlig for å levere mål på inntekter for hvert event 
  • Hos oss vil du ha kontinuerlig oppfølging av eventene, inkludert lønnsomhet og kvalitet
  • Hos oss vil du forhandle med sponsorer og samarbeidspartnere
  • Du vil få ansvar for analyse og rapportering av resultater, og hvordan dette bidrar til selskapets vekst 
  • Du vil få ansvaret for å videreutvikle og løfte konferanseporteføljen, og sikre at denne driver med lønnsomhet. 

Kvalifikasjonene du bør ha:

  • Du bør ha erfaring med salg av sponsor tjenester
  • Du bør ha et stort nettverk blant beslutningstakere for IT og teknologiselskaper.
  • Du bør trives med å jobbe med kommersielle mål
  • Du bør ha utdannelse på bachelornivå innenfor ledelse, markedsføring eller kommunikasjon.
  • Du bør være handlekraftig, tydelig og tar beslutninger til det beste for TU Media
  • Du bør være trygg på egne ferdigheter og løsningsorientert
  • Du er en dyktig relasjonsbygger av natur 

Egenskapene vi ser etter:

  • Du er en person som samarbeider godt med andre og gjerne deler kunnskap og idéer 
  • Du har en drivende interesse for teknologi og innovasjon 
  • Du anser konferanser som en viktig plattform for relasjon- og merkevarebygging.
  • Du motiveres av å bidra til vekst og sikre lønnsomhet i selskapet

Vi tilbyr deg med glede

  • Et inspirerende stilling i et marked midt i en spennende endring
  • Et arbeidsmiljø med eksperter på mange relevante fagfelt
  • Et knippe av svært gode og respekterte nisje-merkevarer
  • Et miljø der du får stor påvirkningskraft og frihet innen produktutvikling og salg
  • Et arbeidssted med konkurransedyktige betingelser
  • En stilling som kan innebære noe reise 

Høres dette ut som noe for deg?

Da håper vi at du søker snarest, ved å sende oss din søknad til eirik.solheim@tu.no 

Kontaktpersoner

Eirik Solheim
Salgsdirektør
E-postadresse: eirik.solheim@tu.no
Telefonnummer: (+47) 908 24 140
Terje Edvardsen
E-postadresse: terje.edvardsen@tu.no
Telefonnummer: 917 36 393

Hvem er Teknisk Ukeblad Media AS?

Teknisk Ukeblad Media AS utgir TU.no, digi.no, Diskusjon.no, Insidetelecom.no, tjenestene DeltaV, TUJobb, TU Event, samt bladet Teknisk Ukeblad. I tillegg driver selskapet fagbladet Våre Veger med tilhørende nettsted, veier24. TU Media har en omsetning på ca. 110 millioner kroner, ca. 70 ansatte og en samlet digital trafikk på ca. 2,4 millioner unike brukere per måned. Medieselskapet eies av TEKNA og NITO.

Les mer om Teknisk Ukeblad Media AS og se flere ledige stillinger