Vil du jobbe med livsviktig IKT?

Tjenestedrift, Hemithjelp

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

Hemithjelp er en seksjon i avdelingen Tjenestedrift. Vi har ansvar for mottak av henvendelser fra helseforetakene via telefon og e-post, samt ansvar for intern og ekstern varsling ved alvorlige og kritiske driftsforstyrrelser. Vi tilbyr førstehjelp til 22 000 av Norges viktigste og mest krevende IT-brukere!

Arbeidet byr på mange spennende utfordringer med stor faglig spennvidde, og gode muligheter for personlig utvikling og kompetanseheving. Nå ønsker vi å forsterke vårt team for å kunne tilby våre kunder enda bedre tjenester i årene som kommer.

Trives du godt med telefon som arbeidsverktøy og har lyst til å være med på videreutviklingen av våre supporttjenester? Søk jobb hos oss i dag!

Les mer om det å jobbe i Hemit her: Jobb og karriere i Hemit.

Arbeidsoppgaver

  • Mottak, registrering, løsing eller videreformidling av henvendelser
  • Problemløsning på helseregionens IT-systemer og utstyr
  • Dokumentasjon og videreutvikling av rutiner og verktøy

Kvalifikasjoner

  • Erfaring fra kundesenter og kjennskap til ITIL vil være en fordel. Det er også ønskelig med erfaring fra support via chat
  • God kompetanse på Microsoft-produkter blir vektlagt
  • Du har gjerne en bachelorgrad innen IKT, men dette er ikke et absolutt krav
  • Mangel på formell utdannelse kan kompenseres med relevant arbeidserfaring

Personlige egenskaper

  • Serviceinnstilt
  • Engasjert og initiativrik
  • God på å kommunisere, muntlig og skriftlig
  • Strukturert
  • En god medarbeider
  • Du kjenner deg igjen i våre kjerneverdier: Kompetent, løsningsorientert, pålitelig og imøtekommende

Vi tilbyr

  • Et av Midt-Norges største IT-miljø, med sterk tverrfaglig kompetanse 
  • En meningsfylt jobb i IT-bransjen med tanke på å sikre en god og effektiv helsetjeneste
  • Et arbeidsmiljø preget av høy arbeidsglede, sterkt engasjement og godt samarbeidsklima, med kolleger som er opptatt av å støtte hverandre
  • En arbeidsplass med informasjonssikkerhet i høysetet
  • Tilrettelagt faglig og personlig utvikling
  • Særavtale om fleksibel arbeidstid
  • Gode pensjonsordninger og personalforsikringer
  • Et aktivt bedriftsidrettslag og tradisjon for hyggelige sammenkomster

Kontaktpersoner

Espen Fjeldset
Seksjonsleder Hemithjelp
Mobil: 97032477

Hvem er Helse Midt-Norge IT (HEMIT)?

IKT FOR LIV OG HELSE

Helse Midt-Norge IT (HEMIT) er regional IT-enhet for Helse Midt-Norge. Hemit har ca. 350 ansatte på ulike steder i helseregionen. Vi har ansvar for sentral drift og forvaltning av felles IT-systemer for alle sykehusene i Helseregion Midt Norge. Hemit leverer fremtidsrettede teknologiske løsninger og tjenester, og skal bidra til at helseforetakene kan fokusere på sin primære virksomhet - pasientbehandling. Det er en målsetting at arbeidsstyrken gjenspeiler mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonsevne, eller kulturell bakgrunn.