Vi søker en ny teamleder til å ivareta DCX-teamet og styrke dette miljøet videre.

Teamleder for Digital Customer Experience

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 06. juni, 2021. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

Digital Customer Experience består i dag av 21 teammedlemmer innenfor fagområdene Salesforce, Dynamics, Front end og mobil. Teamet har tung erfaring og representerer et av regionens sterkeste fagmiljøer.

Vår digitale hverdag er i stor endring og Digital Customer Experience teamet er med og setter retning når våre kunder implementerer og videreutvikler fremtidens digitale samhandlingsflater.

Vi søker deg som brenner for å implementere gode kunde-løsninger. Du vil være en faglig sparringspartner og leder for konsulentene som jobber i DCX-teamet vårt.

Som teamleder involveres du i en lang rekke oppgaver. God ivaretakelse av teamet står sentralt, og erfaring fra personalledelse vil bli vektlagt sterkt. Som teamleder er du dessuten kommersielt ansvarlig for teamet, herunder organisatorisk vekst og sunn økonomi, og ikke minst direkte kundedialog i forbindelse med marked- og salgsarbeid. Evnen til å sjonglere mange parallelle oppgaver, prioritering av oppgaver og leveransekvalitet i ledergjerningen er andre viktige kvaliteter vi ser etter.

Vi søker deg som brenner for fagområdene DCX representerer, og som har tanker og ambisjoner om hvordan du ønsker å påvirke og utvikle dette videre.

Kandidaten vi ser etter har:

  • Ledererfaring med resultat- og leveranseansvar – eller sterkt ønske om å opparbeide seg dette.
  • Strategisk og konseptuell tilnærming, med teknologi- og forretningsforståelse.
  • Kjennskap og forståelse for sammenhenger mellom arbeidsprosesser, organisasjonsutvikling og teknologiske muligheter fra et DCX-perspektiv.
  • Gode kommunikasjonsegenskaper; du er tydelig, direkte, fleksibel og trygg på deg selv og dine lederegenskaper.
  • Dokumentert leveranseevne – og kvalitet.
  • Erfaring fra lignende stilling er en fordel.
  • Du har nettverk i Norge og kjennskap til marked, konkurrenter og digitale trender.

Som teamleder vil du blant annet få ansvar for:

  • Lokal DCX strategi og handlingsplan
  • Ledelse av våre konsulenter i teamet, med faglig karriereveiledning og personalansvar
  • Kommersielle resultater og utvikling
  • Rekruttering og videre vekst
  • Aktiv deltakelse sammen med Business Development og de andre fagteamene med salg av teamets tjenester
  • Forretningsmessig rådgivning og konsulentoppdrag hos våre kunder
  • Videreutvikling av Capgeminis nordiske fagmiljø, med stor påvirkningskraft på kjerneteamets utvikling og forretningsmessige fokus

Teamlederrollen i vår organisasjon:

  • Teamleder rapporterer direkte til People Unit Manager Fredrik Torjusen og inngår i lokal Practice-ledergruppe.
  • Teamleder er sammen med People Unit Manager ansvarlig for utvelgelse og oppfølging av PDR Manager-roller internt i teamet.

Er du den vi ser etter?

Vi ønsker at du trekker frem hvorfor akkurat du er egnet til å inneha denne rollen og hvordan du tenker å utvikle teamet og området videre.

Vi håper å motta CV og søknad fra deg.

Interessert i å bli bedre kjent med oss? Besøk bloggen vår https://itpraten.no/

Kontaktpersoner

Fredrik Torjusen

Hvem er Capgemini Norge AS?

Capgemini er verdensledende innen rådgivning, digital transformasjon, teknologi og ingeniørtjenester. Capgemini bygger på sine 50+ års erfaringer og dyp bransjespesifik ekspertise, som gjør det mulig for organisasjoner å realisere sine forretningsambisjoner gjennom en rekke tjenester fra strategi til drift. Capgemini er drevet av overbevisningen om at forretningsverdien til teknologi kommer fra og gjennom mennesker. I dag er det et flerkulturelt selskap med 270 000 ansatte i nesten 50 land. Med Altran rapporterte konsernet en samlet omsetning på €17 milliarder for 2019.

Besøk oss på www.capgemini.com. Get the future you want!

Les mer om Capgemini Norge AS og se flere ledige stillinger