Vi søker Coop sitt neste supporttalent!

Support

Ønsker du å opparbeide deg verdifull erfaring ved siden av studiene i et dyktig fagmiljø? Nå søker Coop student som vil jobbe tlinærmet fulltid frem til i høst og deltid etter dette.

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 17. april, 2018. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

I rollen som Supportkonsulent vil du oppleve en hverdag med mye ansvar og utfordrende problemstillinger. Hos Coop vil du oppleve kollegaer, en arbeidsgiver og en kultur som støtter deg og vil se deg lykkes. IT Servicesenter består av 20 medarbeidere, og er kontaktpunktet for IT henvendelser fra ansatte i Coop. IT Servicesenter håndterer henvendelser som feil, forespørsler og endringsønsker, og har ansvar for ITIL prosessene Incident Management og Request Management.

Stillingen vil være noe fleksibel, og kan derfor passe studenter som har et semester uten mange obligatoriske forelesninger. Det vil bli gitt god opplæring så du skal være best mulig rustet til å ta fatt på de problemstillingene du vil møte i hverdagen som Supportkonsulent!

Arbeidsoppgaver

Du vil møte en rekke faglige utfordringer hvor det er forventet at du er både nysgjerrig, engasjert og løsningsorientert.

  • Motta, registrere, klassifisere og prioritere henvendelser
  • Løse henvendelser fortløpende gjennom veiledning av brukerne
  • Videreformidle og eskalere uløste saker til rett kontaktpunkt
  • Holde brukere informert om status og framdrift
  • Generell IT-support og feilsøking med hovedvekt mot
  • Citrix, og applikasjoner som Coop tilbyr brukere via Citrix
  • Nettverk og nettverksproblemer i butikk
  • Brukeradministrasjon i AD /Active Directory)

Ønskede kvalifikasjoner

  • Relevant IT-utdanning
  • Erfaring fra support og brukerstøtte
  • God forståelse og interesse for IT
  • Beherske norsk flytende skriftlig og muntlig

Personen vi ser etter til rollen bør også ha gode kommunikasjonsevner, være kundeorientert og service innstilt og trives med høyt arbeidstempo. Som supportkonsulent vil det også være viktig med god struktur, og god evne til å tilegne seg ny kunnskap.

Annet

  • Oppstart: Veldig viktig at man har mulighet til å starte snarest.
  • Sted: Oslo
  • Søknadsfrist: 16.04, men grunnet hastende behov kommer vi til å vurdere søknader fortløpende.
  • Lengde på oppdraget: 6 måneder med mulighet for forlengelse.
  • Omfang: Behov for tilnærmet fulltid frem til sommeren, men med mulighet for noe fleksibel arbeidstid: 07-15, 08-16 eller 10-18. Etter sommeren vil behovet gå ovet til deltid: Ca. 20 %.

Firmabeskrivelse

Coop er blant landets ledende detaljhandelsaktører. Coop Norge Handel AS er ansvarlig for innkjøp, sortiment, kjededrift, markedsføring og distribusjon til alle samvirkelagene og deres butikker innen dagligvarer og faghandel. Coop Norge Handel sin IT-avdeling (CNIT) utvikler, implementerer, videreutvikler og støtter Coops IT-systemer på vegne av forretningsfunksjonene hos Coop. CNIT koordinerer all kontakt med selskapets IT-leverandører og samarbeidspartnere. CNIT har valgt en linje med mye egen in-house kompetanse og har ca 116 fast ansatte medarbeidere. Sentrale systemløsninger inkluderer SAP i de fleste kjerne- og støtteprosesser, Microsoft kontorstøtteplattform og Lindbak som butikkdataplattform.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger