Vi ser etter deg som har god kompetanse og høyt engasjement innenfor CRM området.

CRM ansvarlig - vikariat

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 15. oktober, 2017. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Landkreditt Bank er en solid mellomstor norsk bank og vi har en offensiv strategi med klare ambisjoner om videre vekst. Kundeporteføljen vår består i hovedsak av personkunder og landbrukskunder med tilknyttede aktiviteter og selskaper. Landkreditt-konsernet har de siste årene økt både resultat og kapital. I Landkreditt Bank skal vi skape den beste kundeopplevelsen gjennom attraktive produkter, digitale og selvbetjente kjøpsprosesser, treffende markedsføring og gode IT-løsninger. Vi søker nå en CRM ansvarlig til et svangerskapsvikariat i minimum 12 måneder, og vi ser etter deg som har god kompetanse og høyt engasjement innenfor CRM området.

Landkreditt Bank benytter Microsoft Dynamics 365 som CRM løsning, og CRM er en viktig del av vår operative virksomhet. Vi ønsker å bli enda bedre på å utnytte mulighetene som ligger i systemet, og ser for oss en vesentlig videreutvikling av automatiserte kundedialoger og interne arbeidsprosesser, blant annet ved hjelp av CRM. Som CRM ansvarlig vil du jobbe tett sammen med tekniske miljøer, eksterne leverandører og interne fagavdelinger. Du må ha teknisk innsikt på området, samt evne til å forstå de forretningsmessige utfordringene og mulighetene. 

 

Arbeidsoppgaver 

  • Videreutvikle og utnytte mulighetene som ligger i CRM løsningen, med et spesielt fokus på automatiserte arbeids- og forretningsprosesser 
  • Support og brukerstøtte på eksisterende løsning 
  • Forvaltning av CRM i samarbeid med vår tjenesteleverandør 
  • Oppdatere brukermanual og dokumentere CRM prosesser i samarbeid med forretningen 
  • Bistå i opplæring av brukere og være pådriver for å optimalisere bruken av CRM-løsningen 
  • Lede og delta i ulike leveranser og prosjekt 

 

Ønsket bakgrunn/kvalifikasjoner 

  • Høyere utdannelse innen markedsføring, økonomi eller IT 
  • Erfaring og god kunnskap om CRM, fortrinnsvis Microsoft Dynamics CRM 
  • Evne til å gjennomføre tiltak og ta initiativ til bedre bruk av CRM 
  • Forstå forretningen og evne å se hvordan CRM kan understøtte forretningsprosessene  
  • Kompetanse på oppsett og bruk av Microsoft Dynamics CRM funksjonalitet som automatiserte arbeids- og forretningsprosesser. 
  • Gjerne kjennskap til Click Dimensions og Online Campaign Solution 
  • Erfaring fra deltakelse i og ledelse av leveranser og prosjekter 
  • Fordel med erfaring fra Bank/Finans 
  • Gode skriftlig og muntlige fremstillingsevner på norsk og engelsk 

 

Personlige egenskaper 

  • Se nye muligheter og være løsningsorientert 
  • Kunne jobbe selvstendig, samt bidra inn i team og jobbe godt sammen med andre 
  • Trives med mange løpende arbeidsoppgaver og høyt tempo 
  • Mål- og resultatorientert 

 

Vi tilbyr 

  • Spennende arbeidsoppgaver og utviklingsmuligheter  
  • Konkurransedyktige betingelser  
  • Godt arbeidsmiljø 

Kontaktpersoner

Mariann Baugerud
Leder Forretningsutvikling
Telefonnummer: 971 94 186
Einar Storsul
Direktør Marked og IT
Telefonnummer: 916 02 400

Hvem er Landkreditt Bank?

Landkreditt Bank er en moderne og kundevennlig bank med virksomhet rettet mot person- og landbruksmarkedet. I volum er vi størst på landbruk men vi har flest kunder i personmarkedet.  Konsernet har en balanse på ca 25 milliarder kroner, og har 100 medarbeidere lokalisert sentralt på Karl Johans gate i Oslo.