Verdensledende bedrift søker dyktig servicekoordinator!

Teknisk supportarbeider

Er du på utkikk etter en variert hverdag hos en bedrift som er verdensledende innen sin bransje? På vegne av vår samarbeidspartner søker vi etter deg som brenner for service og har god forståelse for fagfeltet automasjon.

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 09. desember, 2019. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Vår kunde er verdens største leverandør av bærekraftige og miljøvennlige løsninger. Gjennom elektrifisering, digitalisering og automatisering, skapes teknologier som tar samfunnet videre. Bedriften har god takhøyde og et inkluderende fellesskap, hvor faglig og personlig utvikling er i fokus.

I rollen som servicekoordinator vil du ha en variert hverdag og være en nøkkelperson for å sikre at rett kompetanse og korrekt oppfølging av serviceoppdrag blir etterstrebet. Du kommer hovedsaklig til å jobbe med kunder innen norsk landbasert industri. Dine primære arbeidsverktøy er telefon og mail, og du vil inngå i et team med tre erfarne kolleger.

Som servicekoorinator har du et nært samarbeid med andre støttefunksjoner, noe som gjør at man tilhører et sterkt fagmiljø. For den rette kandidaten kan dette være et springbrett til en spennende karriere med muligheter internt i bedriften.

Arbeidsoppgaver

  • Opprette serviceoppdrag og følge disse frem til fakturering
  • Koordinere serviceoppdrag og finne rett servicepersonell
  • Ha forståelse for automasjon og elektrisk kraft, slik at du forstår de tekniske aspektene

Ønskede kvalifikasjoner

  • Har en tekniske interesse og forståelse, fortrinnsvis innen automasjon
  • Gjerne er vant til kundebehandling
  • Med fordel har erfaring med CRM/ERP-system
  • Har svært gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk

Som person er du serviceorientert,og evner å sette deg raskt inn i nye oppgaver og har et stort ønske om å lære. Du er strukturert og nøyaktig, i tillegg til at du tar ansvar og eierskap over arbeidet ditt. Høres dette ut som deg? Da ser vi frem til å høre fra deg!

Annen informasjon

  • Oppstart: Snarest
  • Arbeidsomfang: 100% heltid, frem til 1. mai 2020
  • Plassering: Oslo

Søknadsfrist: Snarest, men ikke senere enn 8. desember 2019

Søknadsfristen er kort, da det haster å fylle stillingen. Dette kan medføre at vi tar ned stillingsannonsen, før søknadsfristen har utløpt. Vi vil av denne grunn vurdere søknader fortløpende og anbefaler derfor å sende inn en søknad så snart som mulig.

Firmabeskrivelse

Vår kunde ønsker av ulike årsaker å være anonym i annonseringsfasen, men dersom du søker og vi ringer deg vil du få informasjon rundt dette. Alle spørsmål utover dette kan sendes til teknologi@academicwork.no Vår kunde er en stor og spennende global aktør som utvikler høyteknologiske og innovative løsninger for industri, energi, byer og transport. Her vil du oppleve god opplæring og oppfølging, og stort fokus på faglig og personlig utvikling. Selskapet er i stor vekst, sjansene for å jobbe seg oppover i selskapets divisjoner er derfor også høyt sannsynlig.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger