Varner søker System Administrator – Client Automation

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 07. april, 2019. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

Kampen om kundene skjer ikke lenger lokalt eller nasjonalt. Konkurransen er global og internasjonale aktører forsøker å forsyne seg godt av det nordiske markedet. De fleste nye og globale aktørene har til felles at de bygger sin business på digitale plattformer som forenkler og effektiviserer både drift og kundeopplevelse. Varner ønsker å møte konkurransen og morgendagens forbrukere med gode og brukervennlige teknologiske plattformer.

Akkurat nå søker Varner etter en System Administrator – Client Automation til sitt IT Infrastructure team. Vi ser etter deg som kan ta ansvaret for utvikling, drift og forvaltning på IT Infrastructure sine leveranseområder, og som kan sørge for at vi har en helhetlig kontroll, god flyt og et godt samarbeid på tvers av IT og i organisasjonen forøvrig.

Om jobben

Dine arbeidsoppgaver blir å installere og forvalte alle våre «gadgets» for butikk, lager kontor og brukere, fra valg av utstyr, finne beste installasjon og forvaltningsmetode til administrasjonsverktøy og videreutvikling. I tillegg så vil du få jobbe med med vårt hybride servermiljø og tilrettelegge for samhandling for våre brukere via Office 365.

Du får ansvaret for å delta i planlegging og gjennomføring av vedlikehold, oppgraderinger og installasjoner, og at dette gjøres på et hensiktsmessig tidspunkt (måned/dag/tid). Du får dessuten ansvaret for design, test og utrulling av nye funksjonaliteter.

Vi jobber i tverrfaglige team på tvers i IT og organisasjonen.

Om deg

Du er handlekraftig, opptatt av resultater og ser etter forbedringsmuligheter som kan gagne businessen. Du tar initiativ og ansvar, er god på å prioritere, utnytter momentum og gjennomfører. Du tar ansvar for egen læring og utvikling, er endringsvillig og håndterer tilbakemeldinger på en god måte. Det er viktig for oss at du deler av egen kompetanse og erfaring og på den måten bidrar til at vi har digital kompetanse innen gitte infrastrukturområder i samarbeid med arkitekter i IT. Du har relevant utdanning på høgskole-/universitetsnivå eller tilsvarende arbeidserfaring. Noe erfaring fra retail og erfaring med infrastrukturområder over en lengre periode kan være en fordel.

Du har kompetanse på flere av områdene som nevnt under eller interesse for å bygge kompetanse på dette:

  • Hardware (Butikk, Kontor, Lager, Bruker)
  • Klientinstallasjon (PC/MAC/Embedded for Butikk, Lager, Digital Signage etc), primært Windows 10 Ent og Windows 10 Industry
  • Klientvedlikehold
  • Windows Server
  • Device Management / MDM (basert på bruksområde)
  • Cloud / On Premises
  • Microsoft MDT / Autopilot / InTune/m.fl.
  • Teams, Jira, Confluence, Helpdesk

Les mer om Varners digitale satsning: Varner blir en digital utfordrer.

Device håndtering Hardware Butikkdrift Klientinstallasjon Klientvedlikehold

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Kontaktpersoner

Katrine Toven
Rådgiver
E-postadresse: Katrine@teft.no
Telefonnummer: 907 60 718
VICTOR SANCHEZ BARRERA
Rådgiver i Mediabemanning
Telefonnummer: 995 31 313

Hvem er Varner ?

Varner står foran et stort digitalt løft og søker nøkkelpersoner innen digital kommunikasjon, IT, analyse og prosjektledelse. 

Varner er et av Nord-Europas største motekonserner med 1500 butikker i 8 land og en raskt voksende netthandel. Blant våre konsepter er Dressmann, Cubus, Carlings, Bik Bok, Urban, Volt, Days Like This og A-Z. 

Måten vi handler på endrer seg raskt – og konkurransen er større enn noen gang. Med vår solide erfaring, guts og vinnervilje er vi i en unik posisjon til å forme fremtidens retail- og motebransje. Vi spiller for å vinne og blir aldri mett på suksess.