Utvikler og ønsker å ta det neste steget i karrieren?

Systemutvikler

Har du minimum 1 års erfaring som utvikler, og vil å jobbe som fullstack-utvikler med hovedfokus på frontend? Ønsker du å jobbe mot de største selskapene i Norden innenfor sin bransje? Da anbefaler jeg deg å lese videre!

Stillingsbeskrivelse

 

 

 

Stillingsbeskrivelse

Millum er bindeleddet mellom kjøper og selger i Storhusholdningsbransjen i offentlig sektor. Vi er stolte over å kunne si at vi har kunder som blant annet Nordic Choice Hotels, Scandic, UMOE og NHO Reiseliv. Du kan lese mer om kundenes referanser her. Vi har over 12.000 aktive, unike brukere, og det er gøy å vite at vi er med å forenkle hverdagen til så mange medarbeidere. Enkelt sagt er det en uavhengig innkjøpsportal som gir deg en enklere og mer effektiv hverdag - hele veien fra bestilling til faktura. I vår verktøykasse finner du bl.a. en varetellingsmodul, et kalkyleprogram og en menybank med oppskrifter. Du kan lese mer om tjenestene her.

I rollen som Fullstack-utvikler vil du jobbe mye selvstendig, samtidig som du sitter i et team. Teamet består av 1 løsnigsarkitekt, 4 seniorutviklere og 2 juniorutviklere. Alle sitter klare til å ønske deg velkommen, og du vil få gode forutsentinger til å lykkes i rollen.

Millum holder til i freshe lokaler med utsikt til Oslofjorden sentralt på Fornebu. Busstopp innen 2 minutters gange.

Arbeidsoppgaver

  • Programmering i henholdsvis .Net, C#, Javascript, Typescript og Angular. God forståelse for et eller flere av språkene er et krav
  • Møte ulike utfordringer og løse de på best mulig måte

Ønskede kvalifikasjoner

  • Har minimum 1 års relevant erfaring
  • Har god kjennskap til et eller flere språk, fortrinnsvis .Net, C#, Javascript, Typescript, HTML, CSS og Angular
  • Snakker og skriver flytende norsk

Vi ser etter deg som er omgjengelig og ønsker å bidra til et godt miljø. Du må inneha egenskapene ansvarsfull, problemløsende, samarbeidsvillig, fleksibel og selvgående.

Hva tilbyr vi våre ansatte?

  • Et faglig sterkt miljø og stor vekt på kompetanseutvikling. Vi har et budsjett per ansatt som brukes til dette
  • Gode tilbud i kantinen
  • Korte beslutningsprosesser og stor påvirkningskraft
  • Gode karriere
  • og utviklingsmuligheter
  • Disponibel firmahytte i Hemsedal
  • Et aktivt sosialt miljø. Vi drar jevnlig på utenlands
  • og hytteturer, samt har felles trening hver fredag for de som ønsker det
  • Konkurransedyktige betingelser og gode forsikringsordninger
  • Internett og mobil

Søknadsfrist: 15.12.2018. Vi selekterer søkere fortløpende, og kan komme til å ta ned annonsen når vi finner rett kandidat. Vi anbefaler deg derfor å søke med en gang.

Denne rekrutteringen gjøres av Academic Work på vegne av Millum. Du vil bli fast ansatt i Millum. Alle spørsmål kan sendes til rekrutteringsansvarlig Anette Hansen.

Firmabeskrivelse

Millum er bindeleddet mellom kjøper og selger i Storhusholdningsbransjen og i offentlig sektor. Gjennom våre innkjøpsportaler handles varer for over 7,2 milliarder i året. Våre løsninger spenner fra rene innkjøps- og leverandørportaler med integrerte fakturaløsninger, til nøkkelferdige netthandelsløsninger, spesialløsninger for inn og utgående fakturaer og dessuten håndtering av all meldingstrafikk gjennom PEPPOL. Vi hjelper deg ganske enkelt å effektivisere ordreprosesser, frigjøre tid og, gjennom det, øke inntjeningen. Med våre 15 års erfaring i ryggen kan du og dine ansatte gjøre det dere er best til: drive hotellet, restauranten eller kantinen på en god og lønnsom måte.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger