Teknisk Support søkes til Digitaliseringspartner AS

1. linje support/helpdesk/brukerstøtte

Er du en utadvendt person som trigges av å løse tekniske problemstillinger?

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

Dersom du har stor interesse for teknologi og problemløsning, og samtidig brenner for å hjelpe brukere til en bedre og enklere IT-hverdag - så anbefaler vi deg å lese videre. Vi ser etter deg som er motivert til å gjøre en innsats, og kan vise oss at du virkelig VIL noe!

Digitaliseringspartner er et nyoppstartet selskap som holder til i Oslo sentrum. De ser nå etter sin nye kollega innenfor teknisk support. Du vil jobbe ute hos kunde med ulike problemstillinger, og kunne forme din egen hverdag. Les mer om Digitaliseringspartner her.

Arbeidsoppgaver

  • Teknisk support onsite med feilretting, oppgradering, testing og vedlikehold
  • Effektivisere bruken av IT-tjenester
  • Motta og registrere forespørsler for support
  • Prioritere forespørsler etter kritisk nivå
  • Identifisere og adressere tekniske problemer
  • Arbeide med kontinuerlig forbedring
  • Jobbe med support ute hos kunder
  • Mobiltelefon-support

Ønskede kvalifikasjoner

  • Høyere utdannelse innen IT og/eller IKT-fagbrev
  • Erfaring med teknisk support, gjerne 2-3 år
  • Erfaring med eller kjennskap til Office 365, Lotus Notes, PC-setup via SCCM
  • Erfaring med Azure som plattform, og god kjennskap til Microsoft sin skybaserte produktportefølje
  • Erfaring med DevOps mot skybaserte miljø
  • Kjennskap til Kubernetes og helst erfaring på bruk av Terraform
  • Har gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig i norsk og engelsk
  • Jobber selvstendig og samarbeider godt med andre

Som person er du

  • Moden
  • Samarbeidsvillig
  • Løsningsorientert
  • Ansvarsfull

Vi ser etter deg med erfaring innen teknisk support som brenner for gode kundeopplevelser. Du har gode kommunikative ferdigheter og samarbeider godt med alle typer mennesker. Som person er du interessert i innovasjon og trives i roller med mye kundekontakt. Har du 2-3 års erfaring med support eller lignende og ønsker å ta et steg videre i karrieren, er dette en perfekt match.

Digitaliseringspartner AS tilbyr

  • Lokaler i Oslo sentrum
  • Felles og sosiale og faglige aktiviteter jevnlig
  • Stor grad av fleksibilitet
  • Stor påvirkningskraft i sin egen hverdag
  • Gode interne vekstmuligheter

Annet

  • Arbeidstid: Fleksibelt, hovedsakelig 8-16
  • Arbeidssted: Oslo
  • Oppstart: Foretrukket oppstart er i mai 2020, men kan avtales nærmere ved funn av rett kandidat
  • Søknadsfrist: Snarest. Vi anbefaler deg å søke snarest, da vi kommer til å ta ned annonsen tidligere dersom vi finner rett kandidat. Ved spørsmål vedrørende stillingen, ta kontakt med Astrid Sørli
  • Lenge på oppdrag: Heltid 6 måneder. Du vil bli ansatt i Academic Work og være på oppdrag ute hos Digitaliseringspartner AS

Som ansatt i Academic Work får du en god mulighet til å vokse som en profesjonell arbeidstaker, utvide nettverket ditt og etablere verdifulle kontakter for fremtiden. I dette tilfellet har de også gode muligheter til å få forlenget ditt engasjement hos Digitaliseringspartner AS etter 6 måneder. Les mer om hva Academic Work tilbyr her.

Firmabeskrivelse

Vi i Academic Work har over 20 års erfaring med bemanning og rekruttering av young professionals; studenter, nyutdannede og de i starten av sin karriere. Så langt har vi sammen med våre kunder og samarbeidspartnere gitt over 135 000 young professionals en karrieremulighet.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger