Teknisk Servicekoordinator

1. linje support/helpdesk/brukerstøtte

InfoCare leverer servicetjenester innen IKT- og forbrukerelektronikk. Vår kunde er autorisert som servicepartner for alle kjente, internasjonale produsenter av IKT. De fokuserer på effektivitet, lagånd, kvalitet og etikk. Det vil bli gitt grundig opplæring der du får følge vår kundes dyktige og erfarne teknikere.

Stillingsbeskrivelse

 

 

 

 

 

På vegne av InfoCare søker Academic Work nå etter engasjerte kandidater til stillingen som teknisk servicekoordinator.

 

INFORMASJON OM STILLINGEN

I stillingen som Servicekoordinator vil du jobbe 1-2 ganger hver uke, der arbeidstiden er mellom 15-21 hverdager, samt 9-17 lørdager. Det er i dag 3 kollegaer som vil ha samme rolle som deg, og dere vil sammen dekke opp alle vaktene hver uke.

 

ARBEIDSOPPGAVER

Som teknisk servicekoordinator er dine arbeidsoppgaver av stor betydning for selskapet, der dine primæreoppgaver vil bestå av følgende:

  • Koordinere feilmeldinger videre til selskapets teknikere.
  • Koordinere kjøreplan til teknikere
  • Andre administrative oppgaver
  • Noe kundekontakt

 

VI SØKER DEG SOM

  • Grunnleggende teknisk kompetanse
  • Du studerer innenfor tekniske fag og har minimum 1,5 år igjen av ditt studie
  • Gode kommunikative ferdigheter
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig som muntlig

Som person er du serviceminded, effektiv, fleksibel og utadvendt med et smil om munnen. Du er strukturert, effektiv og har en voksen tone.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere stillinger