Teknisk Servicekoordinator på deltid

1. linje support/helpdesk/brukerstøtte

InfoCare leverer servicetjenester innen IKT- og forbrukerelektronikk. Vår kunde er autorisert som servicepartner for alle kjente, internasjonale produsenter av IKT. De fokuserer på effektivitet, lagånd, kvalitet og etikk. Det vil bli gitt grundig opplæring der du får følge vår kundes dyktige og erfarne teknikere.

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 16. oktober, 2017. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

 

 

 

 

 

 

På vegne av InfoCare søker Academic Work nå etter engasjerte kandidater til stillingen som teknisk servicekoordinator.

 

INFORMASJON OM STILLINGEN

I stillingen som Servicekoordinator vil du jobbe 1-2 ganger hver uke, der arbeidstiden er mellom 15-21 hverdager, samt 9-17 lørdager. Det er idag 3 kollegaer som vil ha samme rolle som deg, og dere vil sammen dekke opp alle vaktene hver uke.


ARBEIDSOPPGAVER

Som teknisk servicekoordinator er dine arbeidsoppgaver av stor betydning for selskapet, der dine primæreoppgaver vil bestå av følgende:

  • Koordinere feilmeldinger videre til selskapets teknikere.
  • Koordinere kjøreplan til teknikere
  • Andre administrative oppgaver
  • Noe kundekontakt


VI SØKER DEG SOM

  • Grunnleggende teknisk kompetanse
  • Du studerer innenfor tekniske fag og har minimum 1,5 år igjen av ditt studie
  • Gode kommunikative ferdigheter

Gode norskkunnskaper, skriftlig som muntlig

Som person er du serviceminded, effektiv, fleksibel og utadvendt med et smil rundt munnen. Du er strukturert og effektiv og har en voksen tone.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Hos oss kan du jobbe som utleid konsulent på spesifikke oppdrag hos våre kunder, eller bli fast ansatt via vår rekrutteringsvirksomhet

Les mer om Academic Work og se flere stillinger