Teknisk selger for FB Kjeder

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 28. desember, 2017. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

 

FB KJEDER AS

FB Kjeder AS er en teknisk innovativ partner som utvikler og selger produkter, tjenester og løsninger til kunder i industrien. FB er spesialister i kjedeoverføringer og å utvikle kundeunike, effektive løsninger er vår styrke. Selskapet har vært på det norske markedet i 20 år og sammen med vår svenske enhet omsetter vi for over 100 millioner kroner og er 20 ansatte. FB er en del av Addtech, som består av 120 selskaper, 2200 ansatte og har en årlig omsetning på ca 7.200 millioner.

FB Kjeder er i en ekspansiv fase og ser etter teknisk selger som ønsker å bidra til selskapets langsiktige vekst i det norske markedet. Les mer på www.fbkjeder.no

Har du erfaring fra teknisk salg og er fremoverlent - da er du vår kandidat

Til vårt hovedkontor i Oslo ser vi behov for å øke salgsstyrken og søker derfor teknisk selger.

Som teknisk selger er du FB Kjeder ansikt overfor selskapets kunder. Sammen med Segment Manager er du involvert i å etablere og følge kundestrategier samt salgsbudsjettet for utvalgte kunder.

Fokuset er å skape små og store forretnings- og langsiktige forhold gjennom en høy tilstedeværelse i vårt marked.

På en strategisk og gjennomtenkt måte vil du utvikle, modifisere, forbedre og prisberegne tekniske løsninger til kunder.

 

Arbeidsoppgaver

  • Salgs- og markedsaktiviteter mot egne definerte kunder
  • Videreutvikle eksisterende kundeportefølje samt nysalg
  • Planlegge og gjennomføre regelmessige kundemøter
  • Utarbeide og vedlikeholde rabatt- og rammeavtaler for egne kunder
  • Vurdere forespørsler og utarbeide tilbud
  • Budsjett- og resultatansvar for egne kunder
  • Rapportering
  • Opprettholde og øke markedsandeler
  • Stillingen innebærer reisevirksomhet og deltakelse på messer

 

Personlige egenskaper

  • Du har god teknisk forståelse og stor interesse for fagområdet og bransjen
  • Du evner å se våre produkter sammensatt til kundens løsninger
  • Du har gode kommunikative evner og er god til å bygge relasjoner
  • Du er fremoverlent, engasjert og entusiastisk
  • Du jobber strukturert og målrettet
  • Du har godt humør og gode samarbeidsevner
  • Du behersker norsk og engelsk flytende, både muntlig og skriftlig

 

Vi tilbyr deg

  • Muligheten til å jobbe med markedets beste produkter
  • Muligheten til å inngå i et team med høy faglig kompetanse
  • Muligheten til nye utfordringer og personlig utvikling
  • Muligheten til å være en del av et sosialt og godt arbeidsmiljø
  • Opplæring/kurs i inn- og utland
  • Konkurransedyktige betingelser

Har du spørsmål om stillingen er du velkommen til å kontakte Morten Hildebrandt i Experis Executive på mobil: 97053142.

Kontaktpersoner

Morten Hildebrandt
Telefonnummer: +47 97 05 31 42

Hvem er Experis?

Experis is Norway’s largest consultancy and recruitment company with 850 consultants. We offer highly qualified consultants, recruiting and project solutions within the fields of Engineering, Finance and IT. Our Experis Executive Division recruits leaders and key personnel in the private and public sector. Among our clients you will find over 90 percent of Norway’s leading companies. Experis is a company in ManpowerGroup and is voted one of the world’s most ethical companies.

As a consultant in Experis, you will have instant access to a wide range of challenging positions and project assignments. With us, you can build your career and we will help you achieve your goals on short and long term through our national and global network. Visit us at www.Experis.no

www.experis.no.

Les mer om Experis og se flere ledige stillinger