Supportmedarbeider til BankID

1. linje support/helpdesk/brukerstøtte

BankID er en personlig og enkel elektronisk legitimasjon for sikker identifisering og signering på nett. BankID tilbys og utstedes av bankene i Norge. I dag er det utstedt over 3 millioner aktive personsertifikater, og BankID benyttes mellom 800 000 og 900 000 ganger daglig, og i stor og økende grad av det offentlige. BankID er basert på en samordnet infrastruktur som er utviklet av banknæringen gjennom BankID Samarbeidet, i regi av Finans Norge, og er nå besluttet å markedsorienteres gjennom etableringen av et eget aksjeselskap. For mer informasjon, se www.BankID.no

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 17. november, 2017. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

 

 

 

 

 

Brenner du for innovasjon og nytenkning? Har du i tillegg god teknisk innsikt og IT-forståelse håper vi du leser videre! BankID søker nå 3 nye supportmedarbeidere!

 

INFORMASJON OM STILLINGEN

I forbindelse med lansering av et nytt produkt, søker vi i samarbeid med BankID etter 3 nye medarbeidere som skal sitte på 1. og 2. linjesupport! Som supportmedarbeider vil du i hovedsak svare på henvendelser fra brukerne i forbindelse med lanseringen av xID, men du vil også måtte bistå forhandlere som jobber mer rettet mot bedriftsmarkedet. Det er viktig med en god teknisk innsikt og grunnleggende IT-forståelse, så man enkelt kan sette seg inn i problemstillinger brukerne står overfor. Dette er en stor mulighet til å få jobbe i et innovativt og meget spennende selskap, og stillingen passer for deg som ønsker å ta del i lanseringen av xID, sammen med den sterke merkevaren BankID.


ARBEIDSOPPGAVER

  • Svare på henvendelser fra brukere (1.linjesupport)
  • Bistå forhandlere og svare på henvendelser (2.linjesupport)
  • Videreformidle kompliserte henvendelser til 3.linjesupport
  • Bidra til å forme en supportdesk i verdensklasse
  • Sørge for effektivitet ved raskt å avdekke kundens behov, ta rett beslutning og avslutte saker
  • Kunne svare på vegne av BankID på henvendelser som kommer inn via SoMe-kanaler

Alle innkommende henvendelser skjer gjennom kontaktskjema i deres system Jira (Atlassian), og besvares skriftlig.


VI SØKER DEG SOM

  • Selv er bruker av BankID
  • Er under høyere utdanning
  • Ikke lar deg stresse av høyt tempo
  • Er lærevillig, nysgjerrig og engasjert
  • Har god teknisk innsikt og IT-forståelse
  • Er problemløsende, effektiv, selvgående og analytisk
  • Er fleksibel og har mulighet til å jobbe 1-2 kvelder i uken (kan bli aktuelt med noe dagtid)

Det stilles høye krav til skriftlige formuleringsevner, og dersom du har erfaring fra lignende arbeid (support, kundeservice, helpdesk) er det en stor fordel.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Hos oss kan du jobbe som utleid konsulent på spesifikke oppdrag hos våre kunder, eller bli fast ansatt via vår rekrutteringsvirksomhet

Les mer om Academic Work og se flere stillinger