Software Support

Stillingsbeskrivelse

 

FotoWare AS

 

 

 

Hos FotoWare hjelper vi team som lager noe av verdens viktigste innhold - innhold som endrer historiens løp, underholder og påvirker millioner av mennesker hver dag. Vi tror at for å produsere godt innhold må du ha enkle, kraftige verktøy for å støtte dine kreative prosesser. Vårt team på 26 personer arbeider helhjertelig for å gi hvert selskap i verden den mest overbevisende opplevelsen som er mulig når man arbeider med rike mediefiler. Med en tilstedeværelse i 41 land gjennom et partnernettverk med 150 + sertifiserte ingeniører, jobber vi tett med selskaper som trenger en tilpasset opplevelse.

Kundene våre er ekstremt lojale. Mange har vært med oss i et tiår, og noen helt fra starten i 1997. Vi vokser jevnt år for år, og har vært lønnsomme siden vår første operative måned. Vårt fotavtrykk omfatter et bredt spekter av næringsområder som spenner fra små team til bedriftskunder.

Historien til et 20-år-gammelt Startup.

Etter to tiår, tenker vi fremdeles som et startup, og investerer mer enn 50% av fortjenesten tilbake i R&D, og slipper nye oppdateringer og features til kundene våre hver 6-12 uke. FotoWare-suiten utvikles kontinuerlig, og det legges stadig til ny funksjonalitet til vår on-premise og skyløsninger for Microsoft Azure og Amazon AWS Marketplace.

 

I rollen som Software Support vil dine hovedoppgaver være:

  • 2. og 3. linje supporthenvendelser fra partnernettverket vårt på vår DAM-løsning.
  • Holde tett dialog med utviklingsavdeling og partnernettverk, og noe direkte kundekontakt.

 

I det daglige innebærer det å:

  • Jobbe med saker som er alt fra ikke-tekniske til tekniske.
  • Registrere og eskalere saker, involvere de rette ressursene og dokumentere hendelsene riktig.
  • Feilsøke bugs og drive løsningskonfigurering.
  • Jobbe med dokumentasjon, slik at ikke-unike problemer kan løses raskt.
  • Kjøre tester mot privat DAM-system i skyen.
  • Være med på ukentlige review-møter.

 

For å lykkes i rollen som Software Support bør du ha:

  • Personlige egenskaper som; problemløsende, serviceinnstilt og evne til å kommunisere.
  • En bachelorgrad innen IT eller liknende retninger. Eventuell relevant erfaring kan oppveie for dette.
  • Erfaring fra 2. eller 3. linje support.
  • Interesse for drift og læring av systemer.
  • Erfaring med Windows Server, Active Directory og tilhørende konfigurering.
  • Kunnskap om nettverkstopologi, og ønskelig også VMWare og Azure.
  • Egenskap til å jobbe selvstendig og i team.
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsegenskaper både på norsk og engelsk.

Dersom du synes dette høres interessant ut, eller du ønsker en uformell samtale om stillingen, ta kontakt med vår rekrutteringspartner Experis IT v/ Sonia Gagneet Kaur (478 31 393) eller Simen Pedersen Roaas (942 89 060).

Kontaktpersoner

Sonia Gagneet Kaur
Telefonnummer: 47831393
Simen Pedersen Roaas
Telefonnummer: 94289060

Hvem er Experis?

Experis er Norges største konsulent- og rekrutteringsselskap med over 500 konsulenter. Vi tilbyr rekruttering av ledere og nøkkelpersoner og høyt kvalifiserte konsulenter med kompetanse innen IT, ingeniørfag og økonomi. Blant våre kunder finner du over 90 prosent av Norges største børsnoterte selskaper. Experis er en del av ManpowerGroup og er kåret til et av verdens mest etiske selskaper. Besøk oss på www.experis.no.

Les mer om Experis og se flere stillinger