Snekker/tømrer

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

Dersom du har faglig stolthet og vil jobbe for løsninger innen baderom, er du rett person for oss! En fagarbeider hos oss er Helten i felten. Du vil bli utfordret gjennom totaltekniske problemstillinger, og vil være ansvarlig for at alle oppdrag blir gjennomført etter de krav og sikkerhetsrutiner som er fastsatt.

Vår serviceavdeling på Lillehammer er i vekst, og vi ser etter dyktige fagfolk, da vi pågangen for baderomssnekkere er økende. Du er en snekker/tømrer som er stolt over faget ditt, og har en flott portefølje å vise til. Du vil få ansvar for demontering og riving, og du må også ha erfaring med kundebehandling.

Vi ser etter deg som er faglig interessert og vil jobbe for et bedre miljø.

Arbeidsoppgaver:

  • Demontering/riving
  • Tømrerarbeid bad
  • Kundebehandling
  • Samarbeide med bas, samt nye og eksisterende kunder
  • Bidra til positivt tverrfaglig samarbeid

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Svennebrev som snekker
  • Førerkort klasse B er et krav, gjerne også klasse BE
  • God arbeidskapasitet
  • Kunne arbeide selvstendig og strukturert
  • Serviceinnstilt og positiv tilnærming
  • Gode kommunikasjonsevner; må kunne kommunisere flytende norsk muntlig og skriftlig

Vi kan tilby:

  • Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter
  • Varierende arbeidshverdag
  • Kurs og etterutdanning, mulighet for kompetanseutvikling i GK Skolen
  • Meget gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold
  • Bil- og telefonordning

Kontaktpersoner

Torbjørn Paulsen
Serviceleder
E-postadresse: torbjorn.paulsen@gk.no
Telefonnummer: 99204535

Hvem er GK ?

GK er Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner med ekspertise innen ventilasjon, elektro, rør, sikkerhet, byggautomasjon, kulde og energi. Våre mer enn 3300 medarbeidere i Norge, Sverige og Danmark tar hånd om alt av teknikk i bygg, fra prosjektutvikling og installasjon til drift og vedlikehold. GK Gruppen omsetter for 6 milliarder kroner.

Les mer om GK og se flere ledige stillingerSe videopresentasjon