Salesforce Business Manager – Bedriftsmarked

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 18. mars, 2019. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Har du lyst til å jobbe med CRM i en av Norges mest spennende bedrifter?

Telenor Bedrift skal digitalisere Norge, og for å få dette til kreves det et CRM-system i verdensklasse. Har du lyst til å være med på reisen og påvirke hvordan en av Norges mest spennende bedrifter forandrer samfunnet vårt? Vi søker nå etter en ny medarbeider til CRM Systems i Telenor Bedrift.

Vi i CRM Systems er ansvarlige for å drifte og videreutvikle Salesforce, vårt sentrale CRM-system for salg, markedsaktiviteter og kundeservice. I dag er vi et team bestående av 7 CRM-eksperter som har ansvaret for at over 2000 interne og eksterne brukere har full oversikt over eksisterende og potensielle nye kunder. Vi jobber tett sammen og fungerer som en intern konsulentavdeling ovenfor Salg, Kundeservice og Marketing-avdelingene i Telenor Bedrift.

Denne stillingen passer for deg som har god forståelse for hvordan mulighetene som følger med Salesforce-plattformen kan realiseres i praksis, og som er god på å oversette forretningskrav til tekniske spesifikasjoner. Endringsledelse, effektivisering og digitalisering av prosesser er sentralt i vårt arbeid. 

Dette vil være dine arbeidsoppgaver:

  • Lede arbeidet med drift, konfigurering og utvikling av Sales og Service Cloud, Marketing Cloud samt Partner Community og One Screen (bygget på Salesforce plattformen)
  • Delta i sentrale initiativer og prosjekter relatert til CRM, omnikanal, salg, service og markedsføring
  • Bygge og vedlikeholde rapporter og dashboards
  • Administrere brukere, data og sikkerhetsmekanismer

Digitalisere arbeidsprosesser

  • Utforme og dokumentere forretningskrav knyttet til endringer, følge opp og samarbeide med vår integrasjonspartner
  • Regelmessig analysere data for å identifisere mulige utfordringer samt vurdere områder som kan forbedres
  • Sikre at data-laster gjennomføres som planlagt, nøyaktig og med forventet kvalitet
  • Ansvarlig for å holde deg faglig oppdatert generelt sett og spesifikt i forhold til nye Salesforce 

Vi søker deg som har følgende kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning innen økonomi, IT eller ingeniør
  • Noen års erfaring innen CRM, gjerne fra konsulentbransjen
  • Dokumentert Salesforce.com erfaring og sertifiseringer, minimum ADM 201
  • Erfaring fra kundeservice orienterte prosesser/prosessarbeid
  • Erfaring fra B2B er å foretrekke
  • Erfaring fra prosjektledelse og/eller Telecom og/eller digitale kundereiser er en fordel
  • Erfaring fra systemstøtte til ordreverdikjede er en fordel (CPQ)
  • Et krav at du er flytende i norsk og/eller engelsk

Vi tror du vil trives og lykkes hos oss om du er/har:

  • Analytisk, systematisk og strukturert
  • Løsningsorientert og våger å utfordre etablerte sannheter og måter å jobbe på
  • Stamina
  • Solide kommunikasjonsevner og komfortabel med å forberede og holde presentasjoner
  • Gode evner å gjennomføre opplæring og trening av brukere
  • Forretningsorientert og innovativ i din tilnærming

Vi kan tilby deg:

  • Høyt kompetente kollegaer og et av de mest spennende Salesforce-miljøene i Norge
  • En dynamisk hverdag med både utfordrende og interessante oppgaver
  • Mulighet til å utvikle kapabiliteter innen et område som er strategisk viktig for Telenor
  • Konkurransedyktige betingelser

Kontaktpersoner

Eirik Kristiansen
Head of Business Systems, Digital Customer Journeys & Analytics.
Telefonnummer: (+47) 90686566

Hvem er Telenor Norge?

Telenor Norge AS er landets største digitale tjenesteleverandør innenfor telekommunikasjon- og datatjenester. I Telenor tror vi på de mulighetene teknologien gir til å forbedre og forenkle menneskers hverdag. Vi har over 150 års fartstid med å levere samfunnskritiske tjenester av høy kvalitet til kundene våre. Underveis har vi evnet å utforske nye ideer som er tilpasset dagens og fremtidens kunder og tatt en ledende posisjon i den digitale utviklingen.

Vi har 3400 medarbeidere fordelt på 23 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i åtte land. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett.

Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. Les mer om Telenor Norge på www.telenor.no