Rådgiver Facility Management RN

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 23. januar, 2022. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

Multiconsult AS avdeling Facility Management, Eiendom og Innkjøp (FMEI) er i vekst, og vi ønsker derfor å styrke vår kompetanse innen FM og Administrasjon. Vi ser i den forbindelse etter en fleksibel FM-administrator/ FM-rådgiver.

Som ansatt hos oss vil du inngå i FMEI, en landsdekkende avdeling som tilrettelegger og driver arbeidsstøtteløsninger, FM-tjenester og eiendomsdrift for oppunder 3200 ansatte på totalt 75 000 kvadratmeter kontorareal.

Multiconsult har i flere undersøkelser vist seg å være en av bransjens mest attraktive arbeidsgivere, både blant studenter og erfarne ingeniører - er du nysgjerrig på hvorfor?  

Arbeidshverdagen i en av Norges mest attraktive rådgiverbedrifter 

I rollen som FM-administrator vil du få muligheten til å ta del i både lokal administrativ drift i Stavanger, samt landsdekkende FM-oppgaver, med ca. 50/50-fordeling mellom disse.
 
Lokale oppgaver vil være normal kontorstøtte som produksjon av rapporter, rekvisita-kontroll, innkjøp av markedsmateriell, følge med på anbudsvarsler, kontroll av kjørebøker, holde fellesarealer presentable, fakturakontroll, osv.
For denne delen av jobben vil din arbeidstid være stilt til disposisjon for lokal direktør i Stavanger, og oppgaver vil skulle løses ifølge dennes instrukser.

I stillingens andre halvdel vil du rapportere direkte inn i FMEI-organisasjonen, representert ved seksjonsleder i Bergen, som også vil være din nærmeste leder.
FMEI jobber per i dag mot å utvikle stadig bedre arbeidsstøtteløsninger for våre rådgivende ingeniører og andre ansatte, slik at alle i Multiconsult skal oppleve en mest mulig profesjonell og velfungerende arbeidshverdag. I dette arbeidet vil du bli en sentral medarbeider. Du vil bli en del av laget som sørger for at tannhjulene er smurt hver eneste dag.

Typiske oppgaver i FMEI kan være:

  • ombygging av kontorer
  • innkjøp av møbler og utarbeide interiørkonsept
  • følge opp ekstern Facility Services leverandør innen renhold, kantine, kaffemaskiner etc
  • administrere kjøretøy
  • følge opp våre leietakerforpliktelser iht. leiekontrakter

Du vil få oppgaver og prosjektansvar som betjener andre kontor i Multiconsult Norge, enn der hvor du vil ha ditt daglige arbeid, så evne til fjernstyring er nødvendig. Arbeidssted vil være Stavanger og møteplikt på kontoret for hele arbeidstiden må påregnes.

Bli en del av muliggjøringskulturen i Multiconsult

Muliggjøringskulturen i Multiconsult handler om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning. Kanskje er det akkurat deg vi trenger på laget?  

Er du en person med høy arbeidskapasitet som er serviceinnstilt, proaktiv og fleksibel? Ser du muligheter der andre ser problemer? Kan du ta initiativ og tenke utenfor boksen, samtidig som du kan håndtere hverdagslige arbeidsoppgaver? Ser du din rolle i større sammenhenger og klarer å prioritere ut derfra? Liker du å jobbe både selvstendig og i team? Har du gode allmennkunnskaper, god IT-kompetanse og gode muntlige og skriftlige formuleringsevner?

Da kan det være akkurat deg vi leter etter.

Videre ønsker vi at du har følgende kvalifikasjoner: 

  • Relevant arbeidslivserfaring
  • Gode attester
  • Minst én årsenhet bestått høyere utdannelse innenfor relevante fag
  • Gjerne erfaring fra hotell, facility services bransjen eller beslektet bransje
  • Gjerne en junior ressurs som ønsker å vokse med oppgavene og vokse i en avdeling med spennende oppgaver innen innkjøp, eiendomsforvaltning og facility services.

Hva mer kan vi tilby deg? 

  • Fast ansettelse og langsiktig karrieremulighet
  • Egen mål- og utviklingsplan med tilpassede kompetanseutviklingstiltak i tråd med ønsket karrierevei og -utvikling  
  • En god balanse mellom arbeid og fritid 
  • Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø. Vi mener at godt samhold og trivsel på arbeidsplassen er veien til effektive og motiverte medarbeider, derfor tilbyr vi blant annet bedriftsidrettslag med varierte tilbud, ulike sosiale arrangementer og avdelingsturer. 
  • Gode pensjons og forsikringsordninger, samt aksjespareprogram 
  • Fem ukers ferie, fri i romjulen og i påsken samt fleksibel arbeidstid 
  • Firmahytter rundt omkring i hele landet
  • Utviklingsmuligheter internt i avdeling FMEI  

Litt mer om oss

Arbeidssted vil være Forus i Stavanger, hvor Multiconsult flytter inn i nyoppussede lokaler i januar 2022. Du vil der ha mange kolleger i et positivt arbeidsmiljø, gode arbeidsforhold, kantine og en moderne arbeidshverdag.

Er du den rette for jobben? Ikke nøl med å sende inn en søknad - vi behandler søknader løpende, og gleder oss til å høre fra deg!  

For ytterligere informasjon om stillingen kan Seksjonsleder Øyvind Opheim kontaktes etter 3. januar, på tlf +47 990 92 906.  

Kontaktpersoner

Kenneth Westby
Avdelingsleder FM, Eiendom og Innkjøp
E-postadresse: kw@multiconsult.no
Telefonnummer: +47 928 56 003
Øyvind Opheim
Seksjonsleder
Telefonnummer: +47 990 92 906

Hvem er Multiconsult?

Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.

Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn.

Les mer om Multiconsult og se flere ledige stillinger