Erfaring fra support og ønsker å utfordre deg selv i kommunikasjon med spennende kunder?

2. linje support/helpdesk/brukerstøtte

Ønsker du å lære mer om nettverksløsninger og trigges av å løse tekniske utfordringer? Oppdragsmengden øker, og vi søker nå etter ny Supportmedarbeider til nLogic!

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 23. april, 2019. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

nLogic AS spesialiserer seg på å levere datasenter-, nettverks- og sikkerhetsløsninger for operatører, innholdsleverandører og andre større virksomheter. I deres kundeportefølje finner du selskaper som Get, Altibox, Statens Vegvesen og Schibsted Media Group. Her får du mulighet til å samarbeide med anerkjente aktører og jobbe i et imøtekommende og høyt teknisk fagmiljø.

I flotte lokaler sentralt på Skøyen jobber nLogic hver dag med å skape de beste løsningene og resultatene for sine kunder. Selskapet består av over 20 ansatte, og har hatt en sterk vekst de siste 10 årene. Å bygge kjernenettverk for bredbåndsaktørene har vært et fokus siden oppstarten i 2007, og dette er fortsatt fundamentet i selskapet.

"Her er det trygge og gode omgivelser med folk med lidenskap for teknologi" (Bård, CTO)

nLogic tilbyr mange fordeler:

  • God opplæring i form av interne og eksterne kurs
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Et trivelig og sosialt miljø, hvor dine initiativ settes pris på
  • Fleksibilitet i rollen
  • Fokus på utvikling og kompetanseheving i form av sertifiseringer, eventer og kurs
  • Dyktige kolleger som liker å dele kunnskap
  • gjerne over en kopp kaffe
  • Sosiale arrangementer, turer og workshops
  • Fri parkering

Her har man en enestående sjanse til å la egne interesser bane vei for rollens innhold. nLogic er stolte av å kalle seg en kompetansebedrift, hvor ansatte får oppgaver og ansvar delegert etter hva man ønsker å satse på. Sitter du for eksempel med en nysgjerrighet ovenfor konsulentrollen? Etter hvert som du vokser i rollen er mulighetene mange.

Arbeidsoppgaver

Din rolle som Supportkonsulent er å være en kvalitetsbevisst og ryddig problemløser:

  • Teknisk support på løsninger/systemer solgt til kunder via fjernstyring, telefon og mail
  • Hente inn logger, feilsøking, prekompresjon av utstyr mm.
  • Sikrestille god kundetilfredshet
  • Følge opp eksisterende saker
  • Ta sertifiseringer i forhold til bedriftens behov (f.eks. Juniper sertifiseringer)

Stillingen inngår i tillegg i kontorets vaktordning. Her har man vakt ca hver 4.-5. uke hvor du er tilgjengelig på telefon med en responstid på 4 timer. Ordningen er ekstra lønnet.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Nylig har fullført IKT fagbrev eller høyere utdanning innen IT
  • Har inntil 2 års relevant arbeidserfaring, fortrinnsvis innen support eller nettverk
  • Kjennskap til Juniper og/eller CCNA er en fordel
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk

Det vil legges stor vekt på dine personlige egenskaper i denne stillingen. For å lykkes i rollen er det viktig at du er serviceorientert og trives i dialog med kunder. Du er i starten av din karriere og higer etter å utvikle deg og lære mer.

Annet:

Søknadsfrist: 30.04.2019.
Vi vil foreta en løpende vurdering av kandidater, noe som vil innebære at vi selekterer og inviterer søkere til intervju fortløpende. Dette kan også bety at vi tar ned annonsen og stopper vurderingsprosessen når riktige kandidater er funnet. Vår anbefaling er derfor at du sender inn en søknad så raskt som mulig.

Omfang: Dette er i første omgang et heltidsengasjement ut året, men med mulighet for fast ansettelse.

Firmabeskrivelse

nLogic AS ble etablert i 2007 av godt erfarne personer med bakgrunn fra noen av Norges ledende IT-selskaper. nLogics kunder drar stor nytte av deres utfordrerrolle i markedet; både i form av bedre ivaretakelse av hver enkelt kundes interesser, og gjennom evnen til å tilpasse seg kundenes faktiske behov. nLogic har sunn drift og god økonomi, noe som gir kundene en trygghet om at de vil være her også om ti år.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger