Prosjektleder med personalansvar Ventilasjon/ Inneklima

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 27. september, 2021. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Dersom du er en inkluderende, nysgjerrig og ansvarlig prosjektleder med interesse for faget, så passer du hos oss i GK. Vi jobber med bransjens mest fremtidsrettede teknologi for å skape energieffektive og bærekraftige bygg, med godt inneklima som skaper verdier for våre kunder.

GK sin entrepriseavdeling på Romerike ser nå etter en Prosjektleder som i tillegg til prosjektlederrollen vil ha personalansvar. Romerike Entreprise er en tverrfaglig avdeling bestående av ca 45 medarbeidere, fordelt på Ventilasjon, Rør og elektro.

Vi ser etter deg som har god forståelse for kultur-, team-, og medarbeiderutvikling. Vi ønsker at du er en person som vil gi teamet ditt en klar opplevelse av retning, inspirasjon og koordinerer andre og holder dem fokusert på målene. Du utvikler mennesker gjennom delegering, ansvarliggjøring og veiledning; fremmer karriere- og selvutvikling. Du er strukturert og systematisk i din tilnærming, du handler på eget initiativ, og aksepteres ansvar for resultater. Du forstår viktigheten av god bunnlinje, identifiserer potensiell risiko og overvåker økonomiske konsekvenser av egen aktivitet. Du etterlever organisasjonens systemer og rutiner, utfører planer med engasjement og utholdenhet og oppnår kvalitetsmessig gode resultater.

GK skal være et klimaforbilde og være med å skape bærekraftige bygg med fremtidsrettede tekniske løsninger. Hvis du trigges av dette, så er dette jobben for deg. I GK legger vi vekt på en helhetlig teknisk vurdering og dine arbeidsoppgaver vil være tverrfaglige med fokus på dagens utfordringer i bygge bransjen. Vi ser etter deg som er ansvarsbevisst med gode kommunikasjonsevner, har VVS kompetanse og vil jobbe for et bærekraftig samfunn for generasjoner.

Arbeidsoppgaver:

  • Lede og følge opp egne prosjekter på byggeplass
  • Teknisk, økonomisk og fremdriftsansvar for egne prosjekter
  • HMS-ansvar i prosjekt
  • Oppfølging av leverandører/ partnere
  • Kundekontakt
  • Teamarbeid med kollegaer
  • Salg, kalkulering, prosjektutvikling
  • Kontrakt og økonomi
  • Ivareta og sikre at prosjekt utføres iht. kontrakt, fremdrift, HMS, kvalitet og økonomi
  • Tett samarbeid med øvrige fagavdelinger internt som byggautomasjon, prosjektutvikling og service

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Ingeniørkompetanse VVS/ KEM skolen
  • Relevant erfaring er en fordel, gjerne bakgrunn fra håndtverkerfag
  • Erfaring med personalledelse
  • Erfaring fra å motivere andre og skape forståelse for felles mål
  • Resultatorientert og ryddig
  • Kundeorientert med evne til å bygge relasjoner
  • Kremmerånd
  • Vilje og evne til å etterleve GK sine systemer og rutiner
  • Gjenkjenne deg med våre verdier INA (Inkluderende, nysgjerrig og ansvarlig)
  • Serviceinnstilt, åpen og omgjengelig
  • Sterke relasjons- og kommunikasjonsferdigheter
  • Generelt god IT kunnskap

Vi kan tilby:

  • En interessant stilling i et selskap i utvikling, i et stort konsern med solid økonomi
  • Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter
  • Dyktige kollegaer og et tverrfaglig godt miljø
  • Kurs og etterutdanning
  • Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring
  • Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold
  • Bil- og telefonordning

 

Kontaktpersoner

Kjetil Thuv
Avdelingsleder Entreprise
Telefonnummer: +47 920 48 480

Hvem er GK ?

GK er Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner med ekspertise innen ventilasjon, elektro, rør, sikkerhet, byggautomasjon, kulde og energi. Våre mer enn 3300 medarbeidere i Norge, Sverige og Danmark tar hånd om alt av teknikk i bygg, fra prosjektutvikling og installasjon til drift og vedlikehold. GK Gruppen omsetter for 6 milliarder kroner.

Les mer om GK og se flere ledige stillingerSe videopresentasjon