On-Site IT support medarbeider søkes til Novartis!

2. linje support/helpdesk/brukerstøtte

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 27. juli, 2021. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

 

 

Stillingsbeskrivelse

Ettersom en av våre medarbeidere skal ut i permisjon ser Novartis etter et utpreget servicemenneske til rollen som on-site IT support medarbeider. Har du erfaring innen facility management og/eller en bakgrunn innenfor service eller IT-support? Har du eventuelt et brennende engasjement for IT og support? Da anbefaler vi deg å lese videre!

I stillingen som on-site support vil du være en svært viktig ressurs for kontorets drift som helhet. Dette innebærer alt fra å bistå kolleger med spørsmål knyttet til Windows 10, MS Office problemer, utfordringer med kollegers mobiltelefoner og generelt oppsett av utstyr. Du vil gjennom god opplæring få støtte underveis i oppstarten for å lykkes i rollen. Innenfor IT-området anses arbeidsoppgavene som enkle og veiledning vil bli gitt for at du skal kunne løse henvendelsene på en god måte. I stillingen vil du få muligheten til å utvikle deg både faglig og personlig i et seriøst og dyktig fagmiljø. Tiltredelse vil være snarest, så her gjelder det å gripe sjansen!

Du vil også jobbe mye remote og inngå i et nordisk team og nord vest europeisk team. I teamene forventes det at man fremlegger hvilke oppgaver man har utført og eventuelle utfordringer som har dukket opp.

Arbeidsoppgaver

  • Supporthåndtering fra sentral helpdesk (Ticket-system)
  • Installasjon og livssyklusstyring av bærbare datamaskiner, tablets og telefoner
  • Bytte ut maskinvare og vedlikeholde grunnleggende IT-infrastruktur
  • Veilede ansatte gjennom en rekke tiltak for å hjelpe med å sette opp systemer eller løse problemer
  • Sørge for en optimal beholdning av IT-utstyr (varebeholdning)
  • Kjøpe inn IT-utstyr i henhold til retningslinjene
  • Opprettholde skriverinfrastruktur
  • Enkel fakturaadministrasjon (kode riktig kostsenter)

Mindre hyppige oppgaver:

  • Noe feilsøk system
  • og nettverksproblemer
  • Være lokalt kontaktpunkt for eksterne leverandører som utfører vedlikehold på IT-utstyr eller tilsvarende.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Gjerne kan vise til noe relevant erfaring innen kundeservice, support eller facility management
  • Har utpreget godt språk og er spesielt komfortabel med å kommunisere på engelsk i det daglige, skriftlig og muntlig
  • Har teknologisk forståelse og innsikt
  • Er sulten på å lære, har driv og tar initiativ

Du er gjerne en initiativrik problemløser med et stort engasjement for IT og IT-support. Du bør være en god kommunikator med gode pedagogiske evner. Du bør også være en selvstendig medarbeider som også liker å jobbe i team.

Firmabeskrivelse

Novartis er et globalt farmasøytisk selskap med hovedkontor i Sveits og er en av verdens største produsenter av legemidler. Novartis Norge startet sin virksomhet i 1996, og er i dag ca 130 ansatte i Norge. * Sted: Oslo, Nydalen * Omfang: 100% Stilling. Oppdragsperioden er 6 måneder, med snarlig tiltredelse.

Kontaktpersoner

Rekrutteringsteamet

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger