Ønsker du et spennende engasjement som prosjektleder for nye Asker kommune 2020?

Stillingsbeskrivelse

Kommunestyrene i Hurum, Røyken og Asker kommuner vedtok i juni 2016 at disse kommunene skal slås sammen til én kommune med navn Asker kommune fra 1.januar 2020. Kommunen vil bli Norges 7. største kommune med nærmere 95.000 innbyggere. Intensjonsavtalen mellom de tre kommunene ligger til grunn for arbeidet med å bygge den nye kommunen.

Digitalisering og IKT er ett av de viktigste områdene når Røyken, Hurum og Asker bygger en ny kommune. Prosjektet «Digitale Asker 2020» er etablert for å sikre en god digital sammenslåingsprosess mellom de tre kommunene og for å sikre et digitalt løft for den nye kommunen. I den forbindelse ser de tre kommunene etter en prosjektleder som skal lede prosjektet for anskaffelse av saksbehandlings- og dokumenthåndteringssystem med krav om Noark-godkjent arkivløsning og tilhørende innsynsløsninger for nye Asker kommune. Dette er et engasjement via vår bemanningspartner Glasspaper People.

 

Arbeidsoppgaver/ansvarsområder:

  • Gjennomføre anskaffelsen innenfor vedtatte rammer for kostnad, tid og kvalitet;
  • behovskartlegging, utarbeidelse av kravspesifikasjon, evaluering av løsninger, forhandlinger og kontraktsinngåelse, samt implementering av anskaffet løsning.
  • Bistå med strategiske råd til prosjektleder og prosjektstyret for prosjektet Digitale Asker 2020, lederne av Dokumentsentrene i de tre kommunene og fremtidig leder av Dokumentsenteret i nye Asker kommune.
  • Prosjektet skal gjennomføres med høy grad av involvering av ansatte i alle de tre kommunene og prosjektlederen vil rapportere til prosjektleder for Digitale Asker 2020.

 

Vi tilbyr:

  • Et spennende prosjektengasjement med mulighet til å bidra i byggingen av Nye Asker kommune
  • Samarbeid med høyt kvalifiserte prosjektmedarbeidere fra alle de tre kommunene
  • Lønn etter avtale
  • Muligheten til kurs- og kompetanseheving via Glasspaper

 

Kvalifikasjoner/ønsket erfaring:

  • Erfaring med anskaffelse av saksbehandling, dokumenthåndtering og/eller arkivløsninger
  • Erfaring fra hele prosessen; fra behovskartlegging, utarbeidelse av kravspesifikasjon, evaluering, forhandlinger og kontraktsinngåelse samt implementering av løsningen
  • Bachelor eller mastergrad med relevante fag, relevant erfaring kan kompensere for kravet om utdanning
  • Prosjektledererfaring
  • Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig

 

Vi ser etter deg som:

  • Er en engasjert og tydelig leder
  • Er flink til å bygge på andres kompetanse og får kolleger til å strekke seg etter nye utfordringer
  • Er god på relasjonsbygging og har gode kommunikasjonsegenskaper
  • Har fokus på teamarbeid og tverrfaglig arbeid og samarbeider godt med de du jobber sammen med

 

Dette er et engasjement på 12 måneder (med mulighet til forlengelse) via vår partner Glasspaper People.

Høres dette interessant ut? Send inn din søknad i dag, søknader vurderes fortløpende.

For spørsmål, ta kontakt med rådgiver i Glasspaper, Marianne Støen (tlf 920 35 260) eller Hanna Lindberg (tlf 947 92 523). Alle henvendelser behandles konfidensielt.

Kontaktpersoner

Hanna Lindberg
Rådgiver, Glasspaper
Marianne Støen
Rådgiver, Glasspaper

Hvem er Glasspaper People AS?

Glasspaper People er et selskap spesialisert på rekruttering og utleie av personell hvor teknologi står sentralt i jobbutførelsen. Dette spenner seg fra IT-spesialister til ledere og fagspesialister som forstår hvordan et selskap skal benytte teknologi som et konkurransefortrinn. Gjennom Glasspapergruppen kan vi bistå våre kunder med kompetansekartlegging, kompetanseheving gjennom kurs og e-læring, talent acquisition og IT-strategi. Vår ekspertise ligger i krysningen mellom mennesker, kompetanse og teknologi.