Ønsker du å kombinere teknisk support og databasehåndtering?

Tester

Payex søker i dag etter en ny Teknisk Forvalter til sin supportavdeling. Har du erfaring med teknisk support og en stor interesse for databasehåndtering? Da oppfordres du til å søke!

Stillingsbeskrivelse

 

 

 

Stillingsbeskrivelse

På vegne av PayEx Norge søker vi etter en dyktig medarbeider til Payex's support og forvaltningsavdeling her i Oslo.

PayEx er Nordens største aktør på betalingsløsninger, og utvikler moderne og effektive løsninger for internett, mobil og fysisk handel. Enten du er på butikkent, bestiller klær over nett eller får en faktura i posten, så har du nok sett logoen. PayEx sine tjenester finnes overalt og har stor påvirkning på din hverdag.

Teamet som stillingen vil bli en del av består av totalt 14 medarbeidere. Dette er et team som ivrer etter å løse supporthenvendelser og forvaltningsoppgaver til det beste for deres kunder og partnere. De jobber i et team og har tett samarbeid for å løse oppgavene, men det å kunne jobbe selvstendig er også meget viktig for å kunne levere til deres kunder.

I PayEx tror man på "learning by doing", og du vil få god støtte og bistand av din nærmeste leder. Det er likevel din drivkraft og dine interesser som er avgjørende for hvordan karrieren din i PayEx kan bli. Vil du utvikle lederevnene dine, jobbe som en generalist eller kanskje utvikle deg innenfor ett eller flere ulike områder? Alt ligger til rette for at du selv kan gripe mulighetene til å vokse i den retningen du ønsker. I PayEx er det et stort fokus på ny teknologi, kompetanseheving og kreativitet.

Ønsker du å vite mer om hvordan det er å jobbe i PayEx? Da kan du trykke her!

Hva kan stillingen tilby?

  • Spennende utfordringer i et lønnsomt konsern
  • Faglig og personlig utvikling
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons
  • og forsikringsordninger
  • Godt sosialt miljø med mange sosiale arrangementer
  • Nyrenovert og flott kontor i Oslo sentrum
  • Et smidig, trivelig og ungt arbeidsmiljø

Arbeidsoppgaver

  • Håndtering av innkommende saker på mail og telefon fra kunder, både interne og eksterne
  • Teknisk støtte for våre partnere og kunder
  • Analyse, rapportering og eskalering av systemfeil
  • Applikasjon og systemforvaltning
  • Opprette transaksjonsrapporter ved hjelp av SQL

Ønskede kvalifikasjoner

  • Har høyere utdanning innen IT (relevant erfaring kan veie opp for manglende utdanning)
  • Noe relevant arbeidserfaring (heltid/deltid)
  • Behersker ett eller flere skandinaviske språk

Du er oppriktig interessert i å finne gode og effektive løsninger som bidrar til å skape en positiv kundeopplevelse. Vi ser etter deg med godt humør, som er blid og arbeider selvstendig. I tillegg liker du å jobbe i et hektisk miljø. I perioder vil det forekomme mange henvendelser, slik at stressmestring og evnen til å kunne prioritere blir viktig.

Annet

  • Søknadsfrist: Søkere vurderes fortløpende noe som kan bety at vi avslutter prosessen så snart vi har funnet rett person. Send derfor inn din søknad i dag, hvis du er interessert!

Firmabeskrivelse

PayEx er et heleid datterselskap av Swedbank, og ble grunnlagt på Gotland 1972 med en forretningsidé om å hjelpe bedrifter med faktureringen, slik at de kunne fokusere på sin kjernevirksomhet. I dag er de en av Nordens ledende aktører innen betalingsløsninger, med spesielt fokus på Sverige, Norge, Danmark og Finland, og med kunder i flere europeiske land. PayEx håndterer betalinger og møter kundene der de vil betale, uansett kanal eller betalingsmetode.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger