Ønsker du å bidra til at digitaliseringsreisen blir et positivt konkurransefortrinn for våre kunder?

Service Delivery Manager

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

I din rolle som Service Delivery Manager i Embriq, vil du være en viktig ressurs for å styrke vår leveransekraft fra vår Leveranseavdeling. Du vil lede et eller flere kundeteam, og du vil være en viktig lagspiller for å utvikle og levere til våre eksisterende og framtidige kunder. Her får du ansvar for å levere i henhold til våre forpliktelser i kontrakten så vel som å iverksette innovative tiltak for å støtte opp om de forretningsmål som kunden har. Nå søker vi deg som har erfaring som Service Delivery Manager for infrastruktur og tjenesteleveranser.

Som Service Delivery Manager vil du være en viktig rådgiver og støttespiller for kunden, og ved hjelp av hele kundeteamet, designe og bygge endringer i grensesnittet mellom forretning og teknologi. 

«Vi søker derfor etter deg som har erfaring og forståelse for leveranse, drift og support i komplekse IT-miljøer. Du vil spille en viktig rolle, involveres og være en premissgiver i vår tjenesteleveranse sammen med ditt team» - Therese Halstvedt, Head of Delivery 

Arbeidsoppgaver og ansvarsområder

  • Jobbe på et operativt nivå sammen med våre kunder
  • Være en rådgiver for kunden
  • Være med på en digitaliseringsreise ute hos kunden
  • Få jobbe med utforming og oppfølging av kontrakter
  • Være støtte og dele av din ekspertise i forbindelse med salgsarbeid
  • Ansvarlig for fakturagrunnlag til kunden
  • Utarbeide kunderapporter, avholde driftsmøter
  • Lede virtuelle kundeteam internt
  • Utarbeide prosjektplaner og koordinering av løpende prosjekter 

Kvalifikasjoner

Det er nødvendig at du kjenner til, og kan dokumentere kunnskap innen ITIL eller tilsvarende. Videre vil det være fordelaktig om du har sertifisering innenfor et eller flere rammeverk slik som PRINCE2, PMP, eller lignende. Utover dette søker vi deg som:

  • Har erfaring fra ledende rolle innen større infrastruktur og tjenesteleveranser
  • Trives i en rådgivende rolle og forstår din kommersielle påvirkning
  • Kjenner til hvordan en serviceleveranse skal bygges opp
  • Liker å jobbe i team og er en god lagspiller
  • Har gode kommunikasjons – og lederegenskaper
  • Gode formuleringsevner både muntlig og skriftlig i norsk og engelsk

Personlige egenskaper

Embriq sine verdier er grit, curious og unified. Dette er egenskaper vi verdsetter både i selskapet og hos våre fremtidige kollegaer. For oss betyr dette: 

  • "Grit" handler om at du har utholdenhet, dedikasjon og dristighet – for å utfordre det etablerte må vi jobbe sammen for å finne vår nye tilnærming.
  • "Curious" betyr at man er tilpasningsdyktig, endringsvillig og opptatt av å utvikle seg for å bli klar for det fremtiden bringer. 
  • "Unified" handler om å være opptatt av å fremme godt samarbeid, at man er resultatorientert og kan arbeide mot felles mål.  

Ta en titt på våre people stories for å bli kjent med dine fremtidige kollegaer. 

Vi tilbyr

Vi har konkurransedyktige vilkår og kan vi tilby meningsfullt arbeid i et selskap i vekst. Vi tilbyr en spennende mulighet hvor du kan jobbe med moderne teknologi som utgjør en forskjell i samfunnet, og for kundene våre. Vi støtter ansattes profesjonelle utvikling og realisering av gode ideer og innovative initiativer. Det er også et stort fokus hos oss på både faglige- og sosiale samlinger. 

Kontaktpersoner

Eilin Hambro
HR Consultant
E-postadresse: eilin.hambro@embriq.no

Hvem er Embriq?

Embriq er en ledende leverandør av avansert IT-drift, programvare, industriell IoT-teknologi og konsulenttjenester. Hos oss får du cirka 220 kollegaer som jobber hardt for at vi skal realisere visjonen vår: Making data key to outstanding value creation.

Med høyt dyktige og dedikerte ansatte betjener vi mer enn 200 kunder i Norden, som alle leverer samfunnskritiske tjenester innen bransjer som energi, produksjon, retail og andre datadrevne bransjer. Embriq har hovedkontor i Oslo og virksomhet over hele Norden.