Nye Veier søker Innkjøper/Senior innkjøper til hovedkontoret i Kristiansand

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 14. oktober, 2018. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

 

NYE VEIER AS

 

 

 

 

Stillingsbeskrivelse

Nye Veier AS har vært operativt siden 1. januar 2016. Selskapet eies av Samferdselsdepartementet og er lokalisert med hovedkontor i Kristiansand og fire utbyggingsområder.

Prosjektporteføljen består av tolv veistrekninger med en investeringsramme på omlag 150 mrd. kroner. Nye Veier AS er en slank og effektiv prosjekt- og byggherreorganisasjon som skal sikre helhetlig og kostnadseffektiv utbygging og drift av trafikksikre hovedveier.

Ledere og medarbeidere i selskapet skal være gode rollemodeller og ha utfyllende kompetanse. Vi vektlegger egenskaper som nytenkning, høy integritet og en offensiv holdning inn mot prosjektutvikling og gjennomføring.

Nye Veier søker Innkjøper/Senior innkjøper til hovedkontoret i Kristiansand.

Stillingen rapporterer til Direktør kontrakt og anskaffelser. Den vil ha relasjoner til øvrige deler av organisasjonen, også eksternt, inkludert leverandører innen relevante områder.

Ansvar og hovedoppgaver:

  • Lede anskaffelsesteam
  • Delta i utvikling av kontraktstrategier
  • Gjennomføre konkurranser for Nye Veier i henhold til Lov om offentlige anskaffelser
  • Implementere nye kontrakter
  • Bistå i anskaffelsesfaglig opplæring og rådgivning til prosjektene
  • Leverandørutvikling
  • Bistå i utvikling av selskapets anskaffelsesprosesser

Utdanning:

Høyere relevant utdannelse på bachelornivå eller høyere. Krav til utdanning kan kompenseres med relevant arbeidserfaring.

Arbeidserfaring/kompetanse:

  • Gjennomføring av anskaffelser – fra behov til kontrakt
  • Erfaring fra å lede anskaffelsesteam
  • Det er ønskelig med relevant erfaring og kompetanse fra Lov om offentlige anskaffelser
  • Opplæring og rådgivning
  • Erfaring fra anskaffelsessystemer og god systemforståelse

Personlige egenskaper:

  • Må ha plettfri vandel og høy integritet
  • God kommersiell forståelse
  • Tydelig og klar i all muntlig og skriftlig kommunikasjon
  • Nytenkende og resultatfokusert
  • Lagspiller – opptatt av selskapets samlede resultater
  • Kunne jobbe selvstendig for å sikre fremdrift i anskaffelsesprosessen
  • Må i tillegg til norsk beherske engelsk skriftlig og muntlig

Søknadsinformasjon:

Registrer din CV og søk på stillingen på www.experis.no.

Arbeidssted: Hovedkontor, Kristiansand

Tiltredelse: Etter avtale

Kontraktsform: Fast ansettelse

For ytterligere spørsmål om stillingen eller prosessen, kontakt Experis AS ved;

Steinar Instefjord, mobil: 948 57 202 / e-post: steinar.instefjord@no.experis.com

Kontaktpersoner

Steinar Jonasen Instefjord
Telefonnummer: +47 948 57 202

Hvem er Experis?

Experis is Norway’s largest consultancy and recruitment company with 850 consultants. We offer highly qualified consultants, recruiting and project solutions within the fields of Engineering, Finance and IT. Our Experis Executive Division recruits leaders and key personnel in the private and public sector. Among our clients you will find over 90 percent of Norway’s leading companies. Experis is a company in ManpowerGroup and is voted one of the world’s most ethical companies.

As a consultant in Experis, you will have instant access to a wide range of challenging positions and project assignments. With us, you can build your career and we will help you achieve your goals on short and long term through our national and global network. Visit us at www.Experis.no

www.experis.no.

Les mer om Experis og se flere ledige stillinger