Nye Veier AS søker Lederassistent til hovedkontoret i Kristiansand

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 14. desember, 2017. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

 

NYE VEIER AS

Nye Veier AS er under oppbygging og har vært operativt siden 1. januar 2016. Selskapet eies av Samferdselsdepartementet og er lokalisert med hovedkontor i Kristiansand og fire utbyggingsområder.

Oppstartsporteføljen består av åtte veistrekninger med en investeringsramme på ca. 148 mrd. kroner.

Nå arbeides det med etableringen av en slank og effektiv prosjekt- og byggherreorganisasjon som skal sikre helhetlig og kostnadseffektiv utbygging og drift av trafikksikre hovedveier.

Alle ledere og medarbeidere i organisasjonen skal være gode rollemodeller og ha komplementær kompetanse. Vi vektlegger egenskaper som nytenkning, høy integritet og en offensiv holdning inn mot prosjektutvikling og gjennomføring.

Nye Veier AS søker Lederassistent til hovedkontoret i Kristiansand

Stillingen er knyttet til hovedkontoret i Kristiansand og rapporterer til Direktør for økonomi, finans og virksomhetsstyring.

 

Ansvar og hovedoppgaver:

  • Organisering og oppføling av ledermøter, inkludert å lage presentasjoner, booke møterom, hotell etc.
  • Referent i ledermøtene
  • Støtte i forberedelse til, og oppfølging av styremøter
  • Oppfølging av aksjoner fra ledermøter
  • Utføre analyser
  • Operasjonell støtte til Administrerende direktør og Direktør for økonomi, finans og virksomhetsstyring

Stillingen krever en profesjonell og effektiv person med gode kommunikasjonsevner. Kandidaten må like å ta ansvar, samtidig som man har en sterk koordinerings- og gjennomføringsevne.

 

Utdannelse:

  • Høyere utdanning fra universitets-/ høyskolenivå.
  • Nyutdannede oppfordres til å søke.

 

Arbeidserfaring/kompetanse:

  • Realkompetanse med relevans for de aktuelle oppgavene vil være en fordel
  • God norsk og engelsk formuleringsevne, både muntlig og skriftlig
  • Ønskelig med gode IT kunnskaper og økonomisk forståelse

 

Personlige egenskaper:

  • Operativ og serviceinnstilt legning
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, norsk og engelsk
  • Driv og evne til å ta initiativ for kontinuerlig forbedring
  • Analytisk, strukturert og målrettet
  • Lojal og høy integritet

 

Søknadsinformasjon:

  • Frist: Snarest og innen 14 desember 2017.
  • Arbeidssted: Hovedkontor Kristiansand. Noe reising mellom prosjektkontoret må påregnes.
  • Tiltredelse: Etter avtale.
  • Kontraktsform: Fast ansettelse.

For ytterligere spørsmål om stillingen eller prosessen, kontakt Experis AS ved;

DNV sertifisert rekrutterer Birthe Øren, mobil 906 85 294 / e-post: birthe.oren@no.experis.com

Senior rådgiver Steinar Instefjord, mobil: 948 57 202 / e-post: steinar.instefjord@no.experis.com

Kontaktpersoner

Birthe Øren
Telefonnummer: +47 906 85 294
Steinar Jonasen Instefjord
Telefonnummer: + 948 57 202

Hvem er Experis?

Experis is Norway’s largest consultancy and recruitment company with 850 consultants. We offer highly qualified consultants, recruiting and project solutions within the fields of Engineering, Finance and IT. Our Experis Executive Division recruits leaders and key personnel in the private and public sector. Among our clients you will find over 90 percent of Norway’s leading companies. Experis is a company in ManpowerGroup and is voted one of the world’s most ethical companies.

As a consultant in Experis, you will have instant access to a wide range of challenging positions and project assignments. With us, you can build your career and we will help you achieve your goals on short and long term through our national and global network. Visit us at www.Experis.no

www.experis.no.

Les mer om Experis og se flere ledige stillinger