Kunne du tenke deg å løse IT-problemer for en av våre største kunder?

1. linje support/helpdesk/brukerstøtte

Atea er ledende leverandør av IT-infrastruktur med ca 6 500 ansatte. De leverer IT-produkter fra ledende leverandører og bistår kunder med spesialkompetanse innenfor IT-infrastrukturtjenester.<br/><br/>Her kan du lese mer om Academic Work sitt samarbeid med Atea

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 24. juni, 2017. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

På vegne av Atea og deres avdeling i Drammen søker vi nå deg med iboende driv for teknologi, som ønsker en utfordrende og lærerik stilling innen teknisk brukerstøtte.

 

INFORMASJON OM STILLINGEN

Vår kunde er totalleverandør av IT-infrastruktur tjenester og tilbyr samtidig førsteklasses support for sine kunder. I denne stillingen vil du arbeide mot en av selskapets storkunder som befinner seg i forsikringsbransjen, og har 4500 aktive brukere i Norge. I samarbeid med fem kollegaer på avdelingen får du ansvaret for å løse varierte problemer knyttet til Citrix, Active Directory og Lotus Notes. Typiske henvendelser vil være mangelfull tilgang på e-post, dokumenter, problemer knyttet til print, passord-resets og tilganger. Dine kolleger er erfarne supportkonsulenter, som venter på å dele sin kunnskap med deg!

Du får også muligheten til å jobbe i et selskap med trygge rammer i et fartsfylt miljø hvor kompetansedeling blir en viktig egenskap for å kunne støtte kunden på en effektiv måte. I tillegg tilbyr vår kunde ulike sertifiseringer som vil gi deg verdifull kompetanse for din videre karriere.


ARBEIDSOPPGAVER

Din rolle er å være en kvalitetsbevisst og dyktig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og email. Du vil møte varierte problemstillinger og kunden i andre enden er avhengig av deg for å få flyt i sin arbeidshverdag. Dine oppgaver blir å:

  • Løse varierte tekniske problemer
  • Drive enkel fjernstyre kunden ved behov
  • Kontakte og koordinere on-site konsulenter som løser tyngre problemer ute hos kunden når det kreves.


VI SØKER DEG SOM

  • Viser til relevant utdannelse eller erfaring innen IT
  • Har et iboende ønske om å lære mye på kort tid og søker tekniske utfordringer

Store erfaringer fra IT-bransjen er ikke noe krav i denne stillingen. Det som det derimot legges vekt på er dine personlige egenskaper. For å lykkes i rollen bør du være en person som er ivrig etter å lære nye teknologier på kort tid, og tar initiativ der du selv mener du mangler kompetanse. Du er en problemløser, hvor ditt fokus er å tilby førsteklasses support på samme tid som du graver deg dypt inn i problemstillingene. Du er selvfølgelig serviceminded og liker aktive arbeidsdager hvor effektivitet blir en viktig egenskap.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Hos oss kan du jobbe som utleid konsulent på spesifikke oppdrag hos våre kunder, eller bli fast ansatt via vår rekrutteringsvirksomhet

Les mer om Academic Work og se flere stillinger