KONSULENT PLM/INNKJØP

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 06. mars, 2018. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Vi er nå på jakt etter IT-konsulent/seniorkonsulent innen PLM/Innkjøp. Vår nye konsulent vil jobbe tett med kjedenes innkjøpssenter og våre produksjonskontor, samt flere av våre spesialister innen ERP og PLM-området. Er dette deg?

Vi ser etter deg som kan forvalte og videreutvikle (via oppsett og parametersetting) dagens system for produktutvikling og innkjøpsplanlegging (PLM fra Centric Software), samt vårt system for oppfølging av innkjøp (M3 ERP-løsning fra Infor). Vi trenger deg som er dyktig på aktiv brukerdialog og brukerservice med miljø for design og innkjøp hos våre konsepter. I rollen som konsulent hos oss vil du delta og etter hvert lede endrings- og utviklingsprosjekter i samarbeid med både brukere og kolleger i avdelingen.

Stillingen har stor spennvidde innen drift, forvaltning, brukerstøtte og prosjekter/leveranser av IT-løsninger på ulike plattformer. Stillingen skal støtte et internasjonalt miljø med meget stort drifts- og aktivitetsnivå.

Vi tror du er en person som har glede av å jobbe med forretningssystemer i grensesnittet mellom IT og forretning. Du er sulten på å utvikle PLM/innkjøps-området til et nytt nivå for støtte av personale på alle nivåer. Du har evne til å jobbe selvstendig og i team, er strukturert, ansvarlig og har stor gjennomføringsevne. Du har god forretningsforståelse (gjerne bakgrunn fra varehandel), og du har lyst til å bygge videre på egen og andres kompetanse. Du er dessuten en person med god forståelse for både drifts- og prosjektoppgaver. Du evner å se muligheter og forbedringer, og tar gjerne initiativ som kan løfte oss på veien videre.

Varner IT Business Application har ansvaret for implementering, drift og brukerstøtte for alle Varners kommunikasjons- og datasystemer. Våre hovedløsninger består av planleggings- og budsjetteringsløsninger, ERP, butikkdata (POS), datavarehus, HR- og bemanningsplanlegging, kontorstøtte, samt en omfattende teknisk infrastruktur.

 

Nøkkelkompetanse:

  • Forretnings- og prosessforståelse innen produktutvikling- og innkjøpsområdet
  • Gjerne erfaring fra produktutvikling innen mote, eller fra sammenlignbar bransje (med raske sykluser for produktutvikling) 
  • Solid erfaring med PLM og/eller ERP-systemer, gjerne på et detaljert, teknisk og/eller funksjonelt nivå 
  • Erfaring med forvaltning av komplekse miljøer SQL-kompetanse og HTML-kompetanse
  • Både norsk og engelsk som skriftlig og muntlig arbeidsspråk

 

Vi kan tilby:

  • En spennende og faglig utfordrende jobb i et av Nord-Europas største motekonsern 
  • Gode kolleger og godt tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig lønn, bonusordninger og personalrabatt
  • Skandinavias beste kontorfasiliteter, rett utenfor Oslo

Har du spørsmål til stillingen kan du kontakte Victor eller Anna i Mediabemanning. Olav Fyldeng i Varner kan også kontaktes ved øvrige spørsmål (484 42 488) Vi vil gjerne ha din søknad via linken på denne siden snarest. Vi behandler søknader fortløpende og hører gjerne fra deg så snart som mulig.

For å lese mer om Varner og hvilke ambisjoner vi har knyttet til vår digitale satsning kan du klikke HER

Kontaktpersoner

ANNA BLOM RIAN
Rådgiver i Mediabemanning
E-postadresse: anna@mediabemanning.no
Telefonnummer: 900 73 999
CAMILLA BARTNES
Prosjektleder
Telefonnummer: 975 45 597
VICTOR SANCHEZ BARRERA
Rådgiver i Mediabemanning
Telefonnummer: 995 31 313

Hvem er Varner ?

Varner står foran et stort digitalt løft og søker nøkkelpersoner innen digital kommunikasjon, IT, analyse og prosjektledelse. 

Varner er et av Nord-Europas største motekonserner med 1500 butikker i 8 land og en raskt voksende netthandel. Blant våre konsepter er Dressmann, Cubus, Carlings, Bik Bok, Urban, Volt, Days Like This og A-Z. 

Måten vi handler på endrer seg raskt – og konkurransen er større enn noen gang. Med vår solide erfaring, guts og vinnervilje er vi i en unik posisjon til å forme fremtidens retail- og motebransje. Vi spiller for å vinne og blir aldri mett på suksess.