IT & Business Support Specialist

Stillingsbeskrivelse

 

ALD AUTOMOTIVE AS

 

 

 

 

Stillingsbeskrivelse

Har du lyst til å jobbe i et solid selskap i sterk vekst og som trenger flere dyktige folk for videre utvikling? ALD Automotive er et datterselskap av Société Générale, som er en av Europas største bankvirksomheter. ALD Automotive har en total bilflåte på over 1.2 millioner enheter og har 4.200 ansatte fordelt på 40 land. I Norge har ALD Automotive over 55 ansatte og har en voksende leasingflåte på underkant av 10.000 biler. Kundeporteføljen består av en rekke ledende norske og internasjonale selskaper, samt store aktører innenfor offentlig sektor. ALD Automotive er også blant Norges største bruktbilforhandlere, gjennom sin egen salgskanal ALD Carmarket, som er lokalisert på Ramstadsletta.

Vi ser etter vår nye IT & Business Support Specialist. Dette er en spennende rolle hvor du vil lære om forretningen på alle nivåer, og du vil jobbe med varierte oppgaver innen support. Stillingen innebærer produktansvar for automatiseringsprosessen RPA (Robotic Process Automation) og andre prosesser omhandlende IT.

I denne rollen vil du bli involvert i prosesser fra alle områder i selskapet, fra finansiering til salg av bruktbiler. Dette er et godt utgangspunkt for deg som ønsker å øke din kompetanse innenfor prosjektledelse og IT support, og for rette kandidat kan stillingen fungere som et springbrett til andre stillinger i selskapet.

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Utvikling og design av Access verktøy (rapporterings- og kalkulasjonsverktøy), samt vedlikehold av nåværende Access database.
  • Rapportere bugs og formidle forespørsler til de nordiske og internasjonale IT teamene.
  • Jobbe med automatiseringsprosesser. Produktansvar for RPA (Robotic Process Automation).
  • Fungere som produkteier for prosjekter som omhandler IT. Identifisere forretningsbehov, spesifiseringer, testing og opplæring.
  • Bidra i forretningsutviklingen i selskapet. Utføre analyser og komme med forslag til hvordan man kan utvikle nye og bedre verktøy/rapporter.
  • Administrasjon av nøkkelbrukere: Månedlige møter, prioriteringer av IT oppgaver, rapportering av prioriteter til det nordiske IT teamet.

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdannelse innen IT, Business & Administrasjon eller lignende
  • Interesse for IT
  • Erfaring med SQL programmering og Excel verktøy
  • Erfaring med Access
  • Erfaring med rapportering og analysearbeid
  • Kjenner til RPA (Robotic Process Automation) eller er villig til å lære dette

Vi ser etter deg som er nysgjerrig og løsningsorientert, og som ikke er redd for å komme med nye kreative ideer som kan drive selskapet videre. Du er serviceminded og har gode kommunikasjonsevner i engelsk og norsk. Videre er du en positiv og god samarbeidspartner som gjerne tar i et ekstra tak når det trengs. Kan du kjenne deg igjen i dette? Da vil vi gjerne høre fra deg!

Kontaktpersoner

Karoline Anglevik Erlien
Telefonnummer: 92853847
Mari Hovdal Osen
Telefonnummer: 41286034

Hvem er Experis?

Experis is Norway’s largest consultancy and recruitment company with 850 consultants. We offer highly qualified consultants, recruiting and project solutions within the fields of Engineering, Finance and IT. Our Experis Executive Division recruits leaders and key personnel in the private and public sector. Among our clients you will find over 90 percent of Norway’s leading companies. Experis is a company in ManpowerGroup and is voted one of the world’s most ethical companies.

As a consultant in Experis, you will have instant access to a wide range of challenging positions and project assignments. With us, you can build your career and we will help you achieve your goals on short and long term through our national and global network. Visit us at www.Experis.no

www.experis.no.

Les mer om Experis og se flere ledige stillinger