InfoCare AS søker Supportkonsulent på fulltid

Support

InfoCare AS ønsker å styrke sin supportavdeling, og søker etter deg som anser problemløsning som din styrke. Vil du jobbe i et annerkjent teknologiselskap som setter faglig kvalitet, samhold og arbeidsmiljøet i fokus?

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 21. mai, 2018. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

I rollen som Supportkonsulent hos InfoCare vil du være direkte kontaktpunkt for deres sluttbrukere, administrere henvendelser og hendelser, samt være kundens tekniske 2. linje supportfunksjon. InfoCare sin supportorganisasjon samarbeider med et bredt utvalg av kunder, og de fokuserer alltid på å levere en god sluttbrukeropplevelse.

Som nyansatt vil du selvfølgelig bli gitt opplæring i rollen, hvor målet er å gjøre deg operativ på relativt kort tid. Du møter et selskap som tilbyr trygge rammer, og et fartsfylt miljø hvor kompetansedeling blir en viktig egenskap for å kunne støtte kunden på en effektiv måte.

Din rolle er å være en kvalitetsbevisst og ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og epost. Du vil møte varierte problemstillinger og kunden i andre enden er avhengig av deg for å få flyt i sin arbeidshverdag.

Arbeidsoppgaver

Som Supportkonsulent hos InfoCare er dine arbeidsoppgaver av stor betydning for selskapet, der dine primæreoppgaver vil bestå av følgende:

  • Motta og behandle feilmeldinger og bestillinger
  • Reparere software via fjernstyringsverktøy
  • Videresende saker til avdelinger i hele landet
  • Følge opp feilmeldinger

Ønskede kvalifikasjoner

De absolutte minimum kravene for å være kvalifisert for stillingen er:

  • Minimum 1 års erfaring med support/drift
  • Fullført IKT-driftsfag eller IKT-servicefag med fullført fagbrev
  • Har du dette mener vi også at du:
    • Har god kjennskap til HW/SW Kjennskap til klienter og periferiutstyr, applikasjoner, operativsystem, drivere og konfigurering
    • Har grunnleggende nettverkskompetanse

Som person er du serviceminded, effektiv, fleksibel og utadvendt med et smil om munnen. Du er strukturert, effektiv og har en voksen tone.

Stillingen er et sykevikariat på 6 måneder til å starte med. På bakgrunn av dette ønsker Infocare å få på plass vikaren så snart som mulig. Av denne grunn settes en kort søknadsfrist.

  • Søknadsfrist: 21. mai
  • Oppstart: Så snart som mulig
  • Arbeidssted: Økern
  • Eikenga 31-33

Firmabeskrivelse

InfoCare AS er et norsk selskap og i 30 år har selskapet spesialisert seg på tjenester innenfor IT og teknologiskutstyr for bedriftsmarkedet (B2B). I dag består InfoCare av 835 ansatte i Norge, Sverige, Denmark og Finland. InfoCare er Nordens største aktør innen installasjon, support og vedlikehold på teknologisk utstyr. Noen av tjenester som tilbys er på-stedet support, feilretting, reparasjon utenfor og innenfor garanti, delehåndtering og logistikk innen IT hardware løsninger. Tjenestene som tilbys er i nært samarbeid med ledende, internasjonale produsenter, outsourcing-selskaper og elektronikkforhandlere. InfoCare håndterer mer enn 400.000 service oppdrag pr.år.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger