Implementeringskonsulent

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 19. mai, 2019. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

 

ADRA SOFTWARE AS

 

 

 

Stillingsbeskrivelse

Trintech Inc. er en ledende leverandør av finansielle software applikasjoner. Deres løsninger hjelper økonomi og regnskapsavdelinger med å jobbe smartere og raskere med bedre kontroll og nøyaktighet. Løsningene effektiviserer og standardiserer økonomiavdelinger og gir dem til enhver tid oversikt over selskapets balanseprosess. I dag bruker mer enn 3100 kunder i mer enn 100 land – inkludert de fleste Fortune 100-selskapene – Trintechs løsninger til å effektivisere sine prosesser. Vi hjelper dem med høyvolumtransaksjoner og avstemming av hovedbok, håndtering av journaloppføringsprosessen, effektivisere månedsavslutningen og til å sikre etterlevelse av både eksternt og internt regelverk.

Som implementeringskonsulent vil du lede og gjennomføre implementering av Trintech’s software, rådgi kunder, og sparre tett med selskapets R&D miljø, salgsressurser, supportavdeling og ledelse. Du vil være ansvarlig for å forankre prosjektplan mot kunde, involvere relevante ressurser i et implementeringsprosjekt, samt lede prosjektet fra A til Å. Forståelse for regnskapsprosesser og økonomisystemer, samt teknisk innsikt og interesse for å jobbe i en svært utadrettet rolle er forutsetninger for å lykkes i stillingen. Trintech har en flat struktur med korte beslutningsveier, og du vil derfor også ha mulighet til å delta i forbedrings- og kvalitetssikringsprosesser internt i selskapet, samt andre verdiøkende initiativ og prosjekter.

Kvalifikasjoner:

  • 3-5 års arbeidserfaring, fortrinnsvis innen økonomi og regnskap
  • Teknisk teft og forståelse for hvordan regnskaps- og økonomisystemer fungerer
  • Solide kommunikasjonsegenskaper i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
  • Fordel med internasjonal arbeidserfaring
  • Erfaring med å jobbe prosjektbasert eller med prosjektledelse er en fordel

Personlige egenskaper:

  • Har høy gjennomføringsevne og trives med høyt tempo
  • Er strukturert og har en profesjonell framtoning i møte med kunder
  • Er komfortabel i en eksponert rolle
  • Har et sterkt løsnings- og kvalitetsfokus

Noe reisevirksomhet må påregnes, hovedsakelig til Sverige, Danmark og UK.

Hvorfor jobbe hos oss?

Hos oss vil du bli en del av et spennende, lønnsomt selskap i vekst og det følger store utviklingsmuligheter for en motivert kandidat. Vi er i gang med en stor satsning der vi skal gjøre store forbedringer rundt vår kundeopplevelse, en reise du vil ta del i og få muligheten til å påvirke. Du vil gjennomgå et etablert on-boarding program og vi vil investere i din utvikling og følge deg med en individuell kompetanse- og karriereplan.

Kontaktpersoner

Marion Gangnes
Telefonnummer: 90276400
Vedrana Dzonlez
Telefonnummer: 90858362