Har du IT-utdannelse og vil jobbe i et av Skandinavias største tekstilkonsern? Vi søker deg!

1. linje support/helpdesk/brukerstøtte

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 08. august, 2021. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

 

 

Stillingsbeskrivelse

Har du passion for service og IT, og motiveres av å jobbe med tekniske problemstillinger i et av Skandinavias største tekstilkonsern?  Du vil bli en viktig del av en fremoverlent og ambisiøs serviceavdeling med en sentral rolle for selskapets videre utvikling.

Hos Varner vil du jobbe i et team med stort fokus på å ta frem det beste hos hverandre for å sammen nå de beste resultatene. Kundeservice jobber med alle selskapets konsepter og har tett samarbeid og overordnet ansvar for å drifte, utvikle og supporte kolleger på kontor og butikker på tvers av land.

Som support-konsulent hos Varner vil du jobbe tett sammen med 8 gode kollegaer, og sammen vil dere støtte butikker i tekniske problemstillinger. Du vil møte problemstillinger på både 1. og 2. linje og yte best mulig service.

Dine primære arbeidsoppgaver vil være

  • Support på 1. og 2. linje via telefon, mail eller onsite for kollegaer i Varner og våre butikker på tvers av land
  • Feilsøking og feilretting
  • Logging og dokumentasjon
  • Installasjon, klargjøring og vedlikehold av hardware/software
  • Utrullinger og prosjektarbeid, både onsite i Varner og våre butikker

Ønskede kvalifikasjoner

  • Har høyere IT-utdannelse og relevant erfaring fra servicedesk
  • Har erfaring fra Windows-miljø og AD
  • Har gode kommunikasjonsevner både i norsk og engelsk (muntlig og skriftlig)
  • Kjennskap til ITIL, retail, kassesystemer, netthandel og betalingsløsninger er en fordel

Som person har du gode samarbeidsegenskaper, liker å jobbe team og selvstendig. Du har en positiv innstilling, tar ansvar og er lærevillig med evnen til å sette deg raskt inn i tekniske løsninger.

Annen informasjon

  • Oppstart: Etter avtale
  • Søknadsfrist: Løpende selektering
  • Plassering: Slependen, Bærum
  • Omfang: Fulltid, bemanning i 6 måneder med gode muligheter for forlengelse.

Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Varner har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Firmabeskrivelse

Varner består av 10 unike brands, Cubus, Dressmann, Bik Bok, Carlings, Volt, Urban, Junkyard, WOW, Levis Store og Nike Store. Vi er 8.500 medarbeidere, har 1.350 butikker og er et av Nord-Europas største tekstilkonsern. Deres butikker er fordelt på 5 land. Norge, Sverige, Danmark, Finland og Island. Retail Fashion er i stor utvikling, hvor teknologi og nye handlevaner gir nye muligheter. Varner ligger i forkant av denne utviklingen. De møter våre kunder hver dag med deres brands og setter kundene i sentrum for å skape den beste handleopplevelsen i Retail. Varner har en sterk og transparent prestasjonskultur hvor ansvarlighet og bærekraft står sentralt. Varner Service Office ligger på Slependen utenfor Oslo. I tillegg har Varner serviceavdelinger i Sverige og Finland.

Kontaktpersoner

Rekrutteringsteamet

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger