Har du erfaring med 1.linje support og vil utvikle deg videre faglig i Atea?

1. linje support/helpdesk/brukerstøtte

Trives du med arbeidsoppgaver innen support og samtidig ønsker et større ansvarsområde? Vil du jobbe i et anerkjent IT-selskap hvor faglig kvalitet, samhold og arbeidsmiljø står i fokus? Da bør du lese videre!

Stillingsbeskrivelse

I de neste 20 årene vil teknologi forandre livene våre. Ved å være nysgjerrig på fersk og fremtidsrettetkunnskap, forstå og bruke den, tar Atea ansvaret med å digitalisere Norge. For teknologi er fantastisk. Tenk bare på hvilke muligheter vi allerede har - og dette er bare starten! Med å være en teknologidrevet bedrift, må vi være like opptatt av mennesker som teknologi. Vi må bestemme oss for på hvilken måte vi ønsker å påvirke livene våre og kommende generasjoner med teknologi.

Teknologi. Av og for mennesker. Bli med Atea inn i fremtiden.

Stillingstittel: Supportmedarbeider (1.linje)

Atea fortsetter å inngå avtaler hos nye kunder. Antall henvendelser til Atea sin 1.linje øker i takt med dette, og det er derfor behov for å forsterke 1. linjesupport. SOS består av fem ulike team, og behovet for deg er på Platinum-teamet. Dette teamet jobber med skreddersydde løsninger for Atea sine kunder innen 1. linje og har som mål å løse 90% av alle incidenter ved første kontakt. Kundeporteføljen til dette teamet består av større kunder som har tatt med sin løsning til Atea. På sikt vil du kunne få et utvidet ansvarsområde i deres faggruppe, hvor du vil arbeide i dybden på kundene, og være en høyre hånd for gruppelederen. Din rolle er å være kvalitetsbevisst og en ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og email. Du vil være en faglig støtte for teamet og du vil møte varierte problemstillinger. Kunden i den andre enden er avhengig av deg og din kompetanse for å få flyt i sin arbeidshverdag.

Arbeidsoppgaver

  • Prioritere og feilsøke problemstillinger fra kunder i ulike driftsområder
  • Jobbe med Active Directory, Exchange, O365, Citrix og diverse RDM-verktøy
  • Ticket-håndtering i CRM verktøy som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndtering
  • Utføre generell support via telefon, chat og mail mot driftskunder for Atea

Ønskede kvalifikasjoner

  • Har arbeidserfaring utover lærlingtiden
  • Har erfaring med Exchange, VMware, Citrix, Active Directory og Office 365
  • Har fagbrev i IKT-driftsfag eller IKT-servicefag, eller annen relevant utdanning
  • Har god skriftlig fremstillingsevne

Og om du har erfaring eller kunnskap om kundeservice eller kundebehandling er dette noe som teller positivt, da du vil være kundenes første kontaktpunkt med Atea. Det vil legges stor vekt på dine personlige egenskaper i denne stillingen. Som person er du initiativrik, ansvarsfull og håndterer flere baller i luften. I dialog med kunder er du imøtekommende og serviceorientert, og motiveres av å tilby førsteklasses support til dine kunder. Punktlighet er en selvfølge i din arbeidshverdag og du beskrives som en lagspiller.

Søknadsinformasjon:

Oppstart: Løpende oppstart, men ikke senere enn 1. januar 2020Sted: Drammen

Omfang: 100%

Søknadsfrist: Søknader vurderes fortløpende, men siste søknadsfrist er 26. november 2019

Med utgangspunkt i den korte søknadsfristen, vil vi foreta en løpende vurdering av kandidater, noe som vil innebære at vi selekterer og inviterer søkere til intervju fortløpende. Dette kan også bety at vi tar ned annonsen og stopper vurderingsprosessen når riktig kandidat er funnet. Vår anbefaling er derfor at du sender inn en søknad så raskt som mulig.

Har du spørsmål til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Andreas Hansen på andreas.hansen@academicwork.no eller +47 48 40 41 35.

I Atea tror vi at flinke folk kjenner flinke folk. Du kjenner kanskje noen som er perfekt for denne stillingen? Tips oss gjerne!

Firmabeskrivelse

Les mer om Atea her.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger