Har du erfaring innen 1. og 2.linjeupport og kan starte snarest?

2. linje support/helpdesk/brukerstøtte - Agra

Mills AS søker en dyktig IT-konsulent med snarlig oppstart.

Stillingsbeskrivelse

 

 

 

 

Stillingsbeskrivelse

Som IT-konsulent vil du få operativt ansvar for support og brukerstøtte, IT-utstyr og kontorstøtte-applikasjoner samt grunnleggende support i Office 365. Det forventes også at du gir god og betimelig support og brukerstøtte til våre brukere i Agra, opprettholder en god og sikker PC/klientdrift og forvaltning, samt sikrer en god styring (herunder bestilling og lagerstyring) av IT-utstyr og rekvisita. Stillingen vil bli plassert i Mills AS og rapportere til leder IT-support.

Hos oss får du blant annet mulighet til å delta i vårt eget lederutviklingsprogram Agra Academy, og ta del i et uformelt miljø med svært kompetente og hyggelige kollegaer. For at du skal ha det best mulig hos oss tilbyr vi også firmahytter i både Norge og Spania, treningstilbud, gode forsikring- og pensjonsordninger, konkurransedyktige betingelser og stor mulighet til faglig og personlig utvikling i et av Norges flotteste bygg ved en av Oslos fineste parker.

Arbeidsoppgaver

  • Teknisk support/brukerstøtte via mail, telefon, on-site m.m.
  • Feilsøking, feilretting, logging og dokumentasjon av ulike problemstillinger som f.eks:
  • Bruk av Office 365-verktøy (SharePoint, Prosjektrom, Teams, OneDrive, OneNote m.m.)
  • Printere / Kopimaskiner
  • Audio Video (AV)-utstyr
  • Tanking/installasjon/klargjøring av PCer (Windows) via Windows Autopilot og ItTune
  • Administrasjon av PCer
  • Brukeradministrasjon og tilgangsstyring
  • Applikasjonsporteføljestyring herunder pakketering og utrulling ved hjelp av Microsoft SCCM / Intune
  • Deling av innsikt og læringspunkter samt bidra til forbedring og videreutvikling av supporttjenesten og tjenesteleveranser
  • Du vil også ha fagansvar for PC og klientdrift, Windows 10 support og feilsøking, oppsett og forvaltning.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Har erfaring med Microsoft Active Directory, Windows 7 og 10, Exchange, Office (desktop og apps)
  • Har erfaring med Microsoft Office 365 verktøy inkl. Office Admin Center
  • Har erfaring med Microsoft SCCM, Intune og Autopilot (Modern Desktop)
  • Har erfaring med installasjon og oppsett av PCer, mobiler og printere
  • Har erfaring med pakketering og utrulling av applikasjoner via Software Center

Vi ser for oss også at du har minimum IKT servicefag eller IKT fagbrev, men aller helst Bachelor innen IT. I tillegg har du minimum 2 års arbeidserfaring med support/brukerstøtte (1. og 2.linje) og behersker norsk eller skandinavisk på høyt nivå samt engelsk.

Annet

Vi ser etter deg som kan starte snarest, og senest 1.juni.

Firmabeskrivelse

Agra er et av Skandinavias største merkevarebaserte næringsmiddelkonsern og er eier av Mills AS i Norge, Stryhns i Danmark og Foodmark i Sverige. Agra IT er en konsernfunksjon/-stabsavdeling med 11 ansatte, fordelt i fire team; Support/brukerstøtte, BI/Datavarehus, SAP og Infrastruktur. Avdelingen er ansvarlig for IT-driften i konsernet og supporterer rundt 650 brukere.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger