Flink med teknologi og kundeservice?

ServiceDesk konsulent

Stillingsbeskrivelse

Er du flink til å hjelpe IT-brukere, og liker tekniske utfordringer? Da kan du være den vi ser etter!

I 99X satser vi på teknisk kompetanse i front, kombinert med høy servicegrad, for å sikre høyest mulig grad av «first-time-fix». Dette innebærer en variert og utfordrende arbeidsdag i et faglig sterkt miljø hvor de fleste support sakene løses i ServiceDesk.

 

Arbeidsoppgvaer

  • Utvidet ansvar for dedikerte kunder
  • Feilsøking og feilretting
  • Brukerstøtte
  • Oppfølging av henvendelser via telefon, e-post og web
  • Onsite support

 

Vi tilbyr

  • En morsom arbeidsplass hvor vi har det høyt under taket
  • Engasjerte og faglig dyktige kollegaer
  • Gode utviklingsmuligheter i et internasjonalt driftsmiljø
  • Kurs og sertifiseringer
  • Høy trivselsgrad! Vi scorer langt over gjennomsnittet på våre holdningsundersøkelser

 

Vi ser etter deg som har

  • God teknisk basiskunnskap innen AD, Exchange og Citrix
  • Erfaring med brukerstøtte og relevant teknologi
  • Høy serviceinnstilling og er flink med kundeservice
  • Flytende norsk og gode engelsk kunnskaper
  • Fleksibel og takler høyt arbeidspress i perioder
  • Strukturert og nøyaktig

 

Vil du være med på drømmelaget?

Søk på stillingen ved å sende en kortfattet søknad med CV til karriere@99x.no snarest mulig. Aktuelle kandidater inviteres fortløpende inn til intervju. 

Kontaktpersoner

Line Löfgreen
Marked- og rekrutteringsjef
E-postadresse: line.lofgreen@99X.no
Telefonnummer: (+47) 906 90 878

Hvem er 99X?

99X er en norsk IT-partner som tilbyr totalansvar for virksomheters IT-tjenester. Vår visjon er MAKE IT SMARTER.

Som vår kollega får du være med å sikre en effektiv IT-hverdag for 18.000 brukere. Trivsel og humor er viktige stikkord hos oss. Vi har det gøy på jobb!