Er du vår nye servicehelt?

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 21. september, 2017. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Vi står overfor en spennende fremtid i Bane NOR og her spiller vårt Servicesenter en sentral rolle. Arbeidsområdet er Facility Management hvor vi leverer administrativ støtte samt service til ledere og medarbeidere.

Foruten våre 2 servicesentre i Oslo har vi avdelinger i Trondheim, Bergen, Kristiansand, Hamar og Drammen.

Vi ønsker oss nå 2 dyktige, selvstendige og ansvarsbevisste "servicehelter" til våre lokasjoner i Oslo. Ønsker du varierte oppgaver og liker å være til hjelp og service for andre, vil vi gjerne høre fra deg.

Arbeidsoppgaver
  • Betjene servicesenterets frontdesk
  • I tillegg utføre varierte administrative oppgaver som:
    • Møtebooking & assistanse
    • Dokumenthåndtering
    • Oppgaver innen personaladministrasjon
    • Være en ressurs person på IKT- systemer
    • Bestilling, mottak og fakturaoppfølging
    Ønskede kvalifikasjoner
    • Noen års erfaring fra servicebransjen, som resepsjonist eller liknende
    • Det er ønskelig med utdannelse innen service, kontor eller administrasjonsfag, men relevant erfaring kan kompensere for mangel på formell utdanning
    • Meget gode ferdigheter innen Office pakken, særlig Excel, Word og PowerPoint
    • Du må ha gode ferdigheter i norsk skriftlig og ha god muntlig fremstillingsevne
    • Det vil være en fordel med kjennskap til Agresso, SharePoint og saksbehandlingssystemet P360
    Personlige egenskaper
    • Du er motivert, tar initiativ og er selvstendig
    • Takler perioder med stort arbeidspress, og har stor fleksibilitet med hensyn til ulike arbeidsoppgaver som skal løses
    • Du har evne til å utvikle og løse problemstillinger i samarbeid med andre
    • Serviceorientert, lærevillig og med god gjennomføringsevne
    • Du arbeider nøyaktig og strukturert
    Vi tilbyr
    • Et meningsfylt arbeid hos en viktig samfunnsaktør
    • Hyggelige kolleger og et godt arbeidsmiljø
    • Meget sentral beliggenhet i Oslo i trivelige lokaler
    • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
    • Lønn etter avtale

    Kontaktpersoner

    Anne Lill Solås Madsen
    Telefonnummer: (+47) 91656173
    Astrid Helle Kalland
    Telefonnummer: (+47) 41163213

    Hvem er Bane NOR?

    Bane NOR er et statlig foretak med ansvar for den nasjonale jernbaneinfrastrukturen.

    Bane NORs formål er å sørge for tilgjengelig jernbaneinfrastruktur og effektive og brukervennlige tjenester, inkludert knutepunkts- og godsterminalutvikling. Foretaket har ansvaret for planlegging, utbygging, forvaltning, drift og vedlikehold av det nasjonale jernbanenettet, trafikkstyring og forvaltning og utvikling av jernbaneeiendom. Bane NOR har det operative koordineringsansvaret for sikkerhetsarbeidet og operativt ansvar for samordning av beredskap og krisehåndtering. Bane NOR har om lag 4.500 ansatte og har hovedkontor i Oslo.

    Les mer om Bane NOR og se flere stillingerSe videopresentasjon