Er du superopptatt av hvordan kundene opplever et produkt?

Avdelingsleder CX

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

Ønsker du å jobbe et sted der tekniske utfordringer og kreativitet verdsettes? Synes du det er spennende å strukturere og koordinere aktiviteter internt, eller operere i grenseland mellom kunder og utviklingsavdelinger? 

Å sørge for at alle våre kunder får den beste oppfølgingen på alle nivå og i alle faser er ekstremt viktig for oss. Det betyr at alle ledd spiller godt sammen og en sentral rolle for å få dette til er jobben som avdelingsleder for Customer Experience

Stillingen har som hovedoppgave å ivareta kunders interesse gjennom god oppfølging slik at de føler seg ivaretatt og prioritert og har tilgang på oppdatert informasjon om selskapets produkter og tjenester. Stillingen innebærer personalansvar for et antall mennesker som gjennom sitt arbeid hjelper til med å nå den overordnede målsetningen om at alle kunder skal være superfornøyde med oss og våre produkter. Stillingen gir også fullmakter til å trekke inn andre ressurser i Squarehead etter behov slik at kundene får rask og presis  oppfølging.

Arbeidsoppgaver og ansvar som ligger i avdelingen

  • Kundedokumentasjon og brukermanualer
  • Utvikling og oppdatering av presentasjonsmaterialet for salg, demo og opplæring
    • Herunder Presentasjons-slides og videomateriale
  • Markedsføringsmateriale
    • Herunder tekstmateriale som datablader, produktinformasjon (whitepapers), webinnhold, messemateriale, produktbilder m.m.
  • Utsendelse av ulik informasjon til kunder og distributører
    • Herunder oppdatering av software og generelle nyhetsbrev
  • Utvikle og gjennomføre produkttreningskurs
  • Oppfølging av kundesupport med tilhørende verktøy og infrastruktur
  • Oppfølging av RMA håndtering med tilhørende verktøy og infrastruktur
  • Vedlikehold av kundedatabaser for håndtering av «product life-cycle management»
  • Gi teknisk støtte til Squarehead’s interne salgsteam og distributører (typiske «Field Application Engineering» oppgaver)
  • Videreformidle tekniske produkttilbakemeldinger fra kunder, selgere og distributører til våre utviklingsteam
  • Overvåke og gjennomføre eventuelle forbedringsprosesser på alle områder innen «Customer Care», gjennom etablering av relevante måleparametere («Key Performance Indicators»).

Personlige egenskaper

  • En naturlig leder som evner å motivere og få folk til å trives og jobbe effektivt som et team
  • Har trygghet og autoritet der du alltid skal ta kundens parti innad i organisasjonen
  • Har en lett og uformell stil, men likevel stødig og profesjonell
  • Evne til å jobbe systematisk og er flink til å beherske flere oppgaver samtidig
  • Lett for å ta initiativ og  jobbe selvstendig men samtidig  flink til å spille medarbeiderne gode gjennom delegering 
  • Liker å reise og ha direkte kundekontakt

Vi søker deg som har

  • Bachelor eller Master innen tekniske fag. Erfaring kan kompensere for manglende formell bakgrunn
  • Arbeidet med - eller har stor interesse for - tekniske elektronikkprodukter og IKT
  • Gode språkkunnskaper, både muntlig og skriftlig, norsk og engelsk

Stillingen  gir store muligheter og frihet til å endre rutiner og forbedre prosesser slik at vi kontinuerlig blir bedre på det som er aller viktigst for oss; fornøyde kunder.  

Hvorfor bli en del av oss?

Vi er et spennende norsk teknologiselskap bestående av morsomme og dyktige folk som får til imponerende ting. Vi produserer og selger egenutviklede produkter basert på vår patenterte mikrofonarray-teknologi. Mikrofonarrayer er supermikrofoner sammensatt av mange vanlige mikrofoner som kan brukes til forskjellige typer akustisk måling, deteksjon og opptak. Vi lager nesten alt fra bunnen av. Vi designer og utvikler avansert hardware og mekanikk, og sammenstiller og produserer sluttprodukter. Vi koder software på alle nivåer fra hardwarenær kode og opp i skya, brukergrensesnitt og native applikasjoner. Vi jobber også mye med hendelses- og objektdeteksjon med lyd ved hjelp av signalbehandling og maskinlæring, blant annet for å detektere droner eller finne feil på maskiner ute i industrien. Og ikke minst så er vi svært internasjonale og selger til kunder over hele kloden.

Her er det altså masse gøy å jobbe med og du får en hverdag sammen med kollegaer med spisskompetanse innen mange ulike disipliner der mulighetene for egenutvikling er store! Vi ønsker å vokse og du kan bli med i et ambisiøst selskap i vekst. Det er stor takhøyde for faglig og tverrfaglig diskusjon, humor, engasjement og sosiale aktiviteter.

Det praktiske

  • Du vil ha en arbeidsplass med flott beliggenhet i lett tilgjengelige Nydalen i Oslo
  • Alle ansatte har tilgang til en god kantine og får subsidiert lunsj
  • Vi har konkurransedyktige betingelser
  • Fleksibel arbeidstid - En god balanse mellom jobb og liv skaper også et godt arbeidsmiljø

Kontaktpersoner

Merethe Solberg
Koordinator
E-postadresse: merethe@sqhead.com
Telefonnummer: +47 410 40 177

Hvem er Squarehead Technologies AS?

Squarehead Technology AS er et norskeid selskap som ble grunnlagt i 2004. Siden da har våre folk gjort avansert produktutvikling fra A til Å og er i dag anerkjent som verdensledende innen retningsbestemt mikrofonteknologi. Vi produserer og selger egenutviklede produkter basert på vår patenterte mikrofonarray-teknologi. Mikrofonarrayer er supermikrofoner sammensatt av mange vanlige mikrofoner som kan brukes til forskjellige typer akustisk måling, deteksjon og opptak. Selskapet består av rundt 50 ansatte men vi har ambisjoner om å utvide staben vesentlig i løpet av det nærmeste året. Vårt hovedkontor ligger i Oslo, men vi har også tilstedeværelse internasjonalt, blant annet Danmark, USA og Canada.