Er du serviceorientert og ønsker å jobbe innen IT-support?

1. linje support/helpdesk/brukerstøtte

Motiveres du av å løse kundens tekniske problemer innen IT? Vår samarbeidspartner ser nå etter sin nye kollega til det nye året.

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 25. desember, 2020. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Vår samarbeidspartner er spesialist innen IT-infrastruktur. I rollen som supportmedarbeider er det viktig at man er kvalitetsbevisst og kundefokusert i tillegg til at man er en problemløser og evner å hjelpe kunden via fjernstyring, telefon og email.

Arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Utføre generell support via telefon, chat og mail mot kunder
  • Prioritere og feilsøke problemstillinger fra kunder i ulike driftsområder
  • Jobbe med Active Directory, Exchange, O365, Citrix og diverse RDM-verktøy
  • Tickethåndtering i CRM verktøy som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndtering

Ønskede kvalifikasjoner

  • Fullført fagbrev innen IKT-servicefag eller IKT-driftsfag
  • Erfaring med Active Directory
  • God teknisk forståelse
  • Relevant erfaring innen support eller kundeservice
  • Grunnleggende kunnskap om Windows server og klient
  • Erfaring fra brukerstøtte
  • Kjennskap til Office 365
  • Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk, da dette er viktig for kundene

Videre seg vi etter deg som er sosial og som trives med mennesker rundt deg. Du er dedikert til arbeidet ditt og leverer høy kvalitet uansett om det er i samtale med kunde eller om det er i vanskelige caser. Vi ser også etter deg som er kvalitetsbevisst og løsningsorientert, i tillegg til at du deler kompetansen din med de på teamet og bidrar til et hyggelig arbeidsmiljø på jobb.

Søknadsinformasjon

  • Oppstart: Etter avtale, snarest
  • Omfang: 100%, bemanning
  • Søknadsfrist: 06.01.2021

Vi vil foreta en løpende vurdering av kandidater, noe som vil innebære at vi selekterer og inviterer søkere til intervju fortløpende. Dette kan også bety at vi tar ned annonsen og stopper vurderingsprosessen når riktige kandidater er funnet. Vår anbefaling er derfor at du sender inn en søknad så raskt som mulig.

Vi tar ikke imot søknader via mail, men har du spesifikke spørsmål rundt stillingen besvares disse på anne.enge.pedersen@academicwork.no under kontortiden.

Kjenner du deg igjen i noe av dette vil vi gjerne høre fra deg!

Firmabeskrivelse

Vår samarbeidspartner er i vekst og ønsker nå å styrke teamet med en ny supportmedarbeider. De hjelper sine kunder med hele kjeden, fra design, utvikling og produktforsyning til funksjon og vedlikehold. Vil du være med å legge grunnlaget til et smartere og mer innovativt Norge? Da vil vi høre fra deg!

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger