Er du på jakt etter en teknisk deltidsjobb?

2. linje support/helpdesk/brukerstøtte

Infocare ser etter deg som vil jobbe deltid og/eller har 2 år igjen på studiene innen teknologi eller IT, og som ønsker en spennende deltidsjobb som 2.linje brukerstøtte i et hyggelig miljø!

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 01. oktober, 2019. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Academic Work søker på vegne av sin samarbeidspartner Infocare Norge AS en student som vil bli en del av Infocare sitt Operation Center og jobbe med 2.linje brukerstøtte. InfoCare leverer servicetjenester innen IKT- og forbrukerelektronikk og er autorisert som servicepartner for alle kjente, internasjonale produsenter av IKT. De fokuserer på effektivitet, lagånd, kvalitet og etikk. For å fortsette levere sine tjenester trenger de deg med på laget. Er du personen vi ser etter?

Som en del av servicedesken vil du håndtere kunders tekniske utfordringer, alt fra A til Å. Du vil jobbe to dager i uken og jobbe sammen med et mindre team. Arbeidstiden i servicedesken er 06-14, 09-17 eller 15-23 og du vil få en fast vaktplan. For å gi deg best forutsetninger for rollen vil det gis grundig opplæring og innføring i systemene som brukes.

Arbeidsoppgaver

  • Motta og behandle feilmeldinger og bestillinger
  • Reparere software via fjernstyringsverktøy
  • Videresende saker til avdelinger i hele landet
  • Følge opp feilmeldinger

Ønskede kvalifikasjoner

  • Har 2 år igjen av studiene innen teknologi/IT, IKT fagbrev er i tillegg en fordel
  • Har god kjennskap til hardware og software
  • klienter og periferiutstyr, applikasjoner, operativsystem, drivere og konfigurering
  • Har grunnleggende nettverkskompetanse
  • Har gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig på norsk eller svensk. Dette på grunn av mengden kontakt med både norsk
  • og svensktalende kunder og kolleger

Som person er du

  • Serviceinnstilt
  • Strukturert
  • Løsningsorientert
  • Fleksibel

Annen informasjon

Vi vil foreta en løpende vurdering av kandidater, noe som vil innebære at vi selekterer og inviterer søkere til intervju fortløpende. Dette kan også bety at vi tar ned annonsen og stopper vurderingsprosessen når riktige kandidater er funnet. Vår anbefaling er derfor at du sender inn en søknad så raskt som mulig. Å søke på en stilling hos oss tar mindre enn 2 minutter.

Vi tar ikke imot søknader via mail, men har du spesifikke spørsmål rundt stillingen besvares disse på teknologi@academicwork.no under kontortiden. Du får gjerne oppgi Annonse-ID i din mail.

Firmabeskrivelse

InfoCare leverer servicetjenester innen IKT- og forbrukerelektronikk. Selskapet er autorisert som servicepartner for alle kjente, internasjonale produsenter av IKT. De fokuserer på effektivitet, lagånd, kvalitet og etikk.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger