Er du engasjert, nyskapende og faglig trygg i VA-fagene?

Leder - Prosjektavdelingen

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 09. mars, 2020. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

Prosjektavdelingen ved kommunalteknikk har ansvar for å bygge ut VA-infrastruktur med mer. Er du den vi søker etter og har du lyst til å arbeide i en innovativ og ekspanderende kommune?

Leder prosjektavdelingen har til oppgave å fordele og vurdere prosjektene kommunen til enhver tid har. Innovative innkjøpsmetoder står i fokus hos oss. Delta i utvikling av faget med andre fagmiljø innen VA. Det som venter deg som leder hos oss, er store og spennende utviklingsprosjekter innen vann og avløp.

Prosjektavdelingen har daglig kontakt med utbyggere, plan- og byggesak, samt andre avdelinger ved kommunalteknikk. Det er ønskelig med ledererfaring (fra andre arbeidsforhold). Du vil være en del av ledergruppa ved virksomheten. I ledergruppa satser vi på teamarbeid og utvikling av virksomheten for fremtiden.

Er dette en stilling du vil utvikle deg i, ta gjerne kontakt med oss.

Dette er noen av arbeidsoppgavene som tilligger stillingen

  • Investeringsprioriteringer. 
  • Investeringsbudsjettet. 
  • Ansvar for rullering av hovedplaner, vann og avløp.
  • Trafikksikkerhetsplan. 
  • ROS-analyser og lignende skal revideres i samarbeid med resten av virksomheten.
  • Personalansvar, for tiden fem årsverk.
  • Innspill til reguleringsplaner og vurdering av byggeplaner m.m.
  • Økonomi- og budsjettansvar. 

Stillingen kan bli tillagt andre oppgaver av virksomhetsleder ved behov.

Kvalifikasjoner

  • Minimum 3 årig bachelor, ingeniørutdanning.
  • Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig
  • Faglig trygg i VA-fagene.
  • Kunnskap og erfaring med bygging av anlegg i Norge.
  • God kunnskap om norske bygge- og kontraktstandarder.
  • Ønskelig med 5 års arbeidserfaring, relatert til Veg- og VA-sektorene. 

Personlige egenskaper

  • Engasjert, kreativ og motiverende. 
  • Ansvarsbevisst og pliktoppfyllende.
  • Gode kommunikasjonsegenskaper.
  • Lojal til pågående prosesser og de beslutninger som tas.
  • Evne til å prioritere ut fra behov.

Vi tilbyr

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver i samarbeid med virksomheten for øvrig.
  • Samarbeid med dyktige kollegaer i et tverrfaglig miljø.
  • Lønn etter avtale.
  • Gode pensjonsordninger.
  • Fri gruppe- og ulykkesforsikring både i jobb og fritid.

Arbeidstakere ansettes i Eidsvoll kommune på de vilkår som til enhver tid gjelder i lover, reglementer og tariffavtaler.

Ved tilsetting vektlegges det generelle kvalifikasjonsprinsipp, dvs. utdanning, praksis og egnethet for stillingen.

Vi oppfordrer alle til å benytte vårt elektroniske rekrutteringsverktøy (Webcruiter) - link øverst til høyre i annonse: "Søk på stillingen", da dette er eneste mulighet for å få informasjon om utdanning og erfaring med på våre søkerlister.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

Ønsker kun kontakt med søkere til stilling.

Kontaktpersoner

Alexander Vatnehagen
Konstituert virksomhetsleder
Mobil: 922 54 847

Hvem er Eidsvoll kommune?

Trivsel og vekst i grunnlovsbygda

Eidsvoll kommune ligger sentralt på Romerike, nært Gardermoen og med god kommunikasjon til Oslo med blant annet tre togavganger i timen fra Eidsvoll stasjon. Kommunen har nær 25 000 innbyggere, og er en kommune i sterkt vekst. Det er for tiden en betydelig boligbygging i kommunen i tillegg til fortetting, sentrumsutvikling, utvikling av offentlig tjenesteproduksjon og store infrastrukturprosjekter. Les mer her