Er du en helt innen IT support, og vil bidra til å skape en problemfri IT - hverdag for våre kunder?

Vi søker kvelds- og helgevakter til vår ServiceDesk

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 23. januar, 2022. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

Arbeidsoppgavene består i å løse hendelser innenfor gitte tidsfrister, samt sørge for at hendelser er riktig registrert og klassifisert. Rollen innebærer aktiv kommunikasjon med sluttbrukere, problemløsning, dokumentering og oppfølgning mot andre- og tredjelinje support.

Vi søker nå medarbeidere som kan jobbe som del av et kvelds- og helgeteam hos en av våre store kunder.

Arbeidet foregår på kveldstid (fra kl. 16 -21) samt lørdager og søndager (fra kl. 09.00 – 18.00).

Arbeidet er organisert slik at du i utgangspunktet jobber én kveld pr uke, samt hver tredje helg. Det kan også være aktuelt med hyppigere vakter om det er ønskelig.

Arbeidsoppgaver:

  • Løpende support og brukerstøtte
  • Gruppering og klassifisering av saker som kommer inn via telefon, epost og selvbetjeningsportaler
  • Følge opp og løse saker forløpende
  • Eskalere saker mot driftsleverandør
  • Legge ut driftsmeldinger og sikre tilbakemeldinger til sluttbrukerne
  • Løsningsbekreftelse og avslutning av saker.
  • Dokumentering

Krav til kvalifikasjoner:

  • God kompetanse på Microsoft produktportefølje / M365 / AD / Exchange
  • IT-kompetanse innenfor drift og brukerstøtte, gjerne deg som holder på med fagbrev fra IKT Servicefag eller tilsvarende
  • Erfaring med bruk av ITSM-verktøy for registrering og oppfølging av saker
  • Kjennskap til ITIL-prosessene
  • Feilsøking på PC/Windows 10 og periferiutstyr

Personlige egenskaper

  • Initiativrik og fremoverlent væremåte
  • Service- og sluttbrukerorientert
  • Presis, strukturert og pliktoppfyllende
  • Evne til å kunne håndtere en hektisk arbeidshverdag
  • Interessert i å tilegne seg ny IT-kompetanse
  • God skriftlig og muntlige formuleringsevne, både på norsk og engelsk
  • Løsningsorientert

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktige lønns- og arbeidsbetingelser
  • Gode muligheter for faglig utvikling, kurs og kompetanseheving
  • Personalrabatter og ansattgoder
  • Et hyggelig og motiverende arbeidsmiljø i trivelige lokaler sentralt i Oslo

Experis Digital Workspace er en del av Experis, som er Norges største konsulent- og rekrutteringsselskap med over 500 konsulenter. Experis er en del av ManpowerGroup og er kåret til et av verdens mest etiske selskaper.

Experis Digital Workspace er spesialister på outsourcing av IT-support og brukerstøtte. Vår forretningside er å overta ansvaret for hele eller deler av IT-supportfunksjonen i bedriften, slik at bedriften får bedre brukeropplevelser og lavere IT-kostnader. Vi setter sluttbrukeren i sentrum og sikrer kundens ansatte en problemfri IT-hverdag.

Kontakt:

Kontaktpersoner

Thor Kristian Gjørven
Leder IT-support
Tore Leikvoll
Nordisk Teamleder Servicedesk

Hvem er Experis?

Experis er et ledende norsk IT-konsulentselskap med mer enn 400 ansatte. Vi har lang erfaring med prosjekt- og løsningsleveranser innen IT til både offentlig og privat sektor. Vår fag- og bransjekompetanse i kombinasjon med våre velprøvde metoder og prosesser skaper trygge, forutsigbare rammer både for smidige, nyskapende og mer tradisjonelle prosjekter. Experis har erfarne konsulenter innen teknologiledelse, med bakgrunn som rådgivere, ledere og fagspesialister. Se mer på experis.no.

Les mer om Experis og se flere ledige stillinger