Er du en analytisk, engasjert og teknisk nysgjerrig leder?

Head of Fault Support Front

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 06. februar, 2022. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

Vi søker leder for Fault support front. Teamet hjelper bedriftskunder som opplever feil på tjenester, og har en viktig rolle ved større feilsituasjoner med å samle inn presis informasjon og ha dialog med våre kunder. Som leder av Fault support front har du ansvar for å sikre effektiv og god drift gjennom motiverte medarbeidere. Ditt arbeidssted vil være på Kongsvinger. 

I denne rollen vil du få mulighet til å jobbe tett med medarbeiderne gjennom en til en samtaler, teammøter, med-sitt i kundesamtaler og tavlemøter. Du må være en god rollemodell som er til stede og synlig for medarbeiderne, og utfordre med utviklende oppgaver og ny kompetanse. Videre blir du ansvarlig for å gjennomføre kontinuerlig forbedringsarbeid i teamet, avdelingen og våre grensesnitt. Målsetningen er å redusere antall feil hos våre kunder, og samtidig være best på kundehåndtering. 

Du vil ha ansvar for rekruttering til teamet. Teamet er også en viktig rekrutterigskanal videre inn i Telenor, og du vil være med på å videreutvikle gode rutiner for rekruttering og opplæring.

Fault support front er ett av tre team i Fault Management. Fault support front håndterer feilmeldinger for kunder av Telenor Bedrift. Teamet er også ansvarlig for rådgiving og teknisk support. Totalt er det 26 medarbeidere i teamet, fordelt på lokasjonene Kongsvinger og Fornebu. På Fornebu er det en egen teamleder som samarbeider og rapporterer til deg som leder av hele Fault support front. Fronten håndterer kunder på dagtid, og har også medarbeidere på jobb i en vaktordning utover kvelder samt på dagtid i helgene. Fronten jobber tett sammen med de andre teamene i Fault Management som håndterer oppfølging av feil, overvåkning av tjenester, varslinger og samfunnskritiske funksjoner. Sammen betjener vi hele bedriftsmarkedet til Telenor med feilhåndtering og har til enhver tid beredskap for å dekke kritiske hendelser.

I 2022 forventer våre bedriftskunder mye av oss! De vil ha en stabil drift av våre tjenester, og rask respons på feilmeldinger. I tillegg vil de ha god oppfølging og kundeservice med høy løsningsgrad. For å betjene kundene våre på en effektiv måte, må vi tilby standardiserte tjenester og løsninger, med muligheter for skreddersøm. Derfor trenger vi et godt team med høy kompetanse og riktig innstilling. 

Nå søker vi etter leder i 100% stilling til vårt team Fault Support Front i Telenor Bedrift.

Vi ser for oss at du har følgende kompetanse: 

  • Universitets- eller høyskolegrad. Erfaring som leder eller erfaring med å jobbe med feilhåndtering i kundesenter kan kompensere for manglende formell kompetanse
  • Gode formidlingsevner muntlig og skriftlig, både på norsk og engelsk er en forutsetning

Som person ser vi for oss at du:

  • Er selvgående, tar initiativ for å løse oppgavene og er til å stole på
  • Liker å jobbe i team, støtter og oppmuntrer teamet når det oppstår problemer
  • Du samarbeider godt med andre, deler kunnskap, erfaringer og informasjon
  • Evner å se feilsituasjoner i et tidlig stadium, samt å sette deg inn i kundens situasjon
  • Er åpen for nye ideer, trives med endringer og nye tilnærmingsmåter, og er konstant på utkikk etter forbedringsmuligheter
  • Gjennomfører planer med engasjement og utholdenhet. Oppnår kvalitetsmessig gode resultater.
  • Trives med å jobbe i et hektisk miljø
  • Utviser høy grad av ansvarlighet, kan innrømme feil og lære av dem
  • Utvikler mennesker gjennom å gi ansvar og veiledning. Fremmer karriere- og selvutvikling
  • Kommuniserer og presenterer på en klar, presis og strukturert måte, snakker med autoritet og overbevisning

Hva kan vi tilby deg?

  • En utfordrende og interessant arbeidshverdag preget av kontinuerlig læring, i et miljø hvor du har mange å sparre med og lære av
  • Muligheten til å påvirke måten vi løser oppgavene på
  • God opplæring og et godt arbeidsmiljø
  • Et stort og bredt fagmiljø
  • Muligheter for videre utvikling og karriere i Telenor
  • Muligheter for videre læring gjennom Telenors læringsprogram «40 hour challenge»
  • Treningsmuligheter, firmahytter og mange andre fordeler

Greit å vite:

Søknadsfrist: snarest, og senest 6. februar. Søknader behandles fortløpende

Arbeidssted vil være Kongsvinger og noe på Fornebu utenfor Oslo

Fast ansettelse forutsetter at du som søker blir sikkerhetsautorisert av norske myndigheter, og et eventuelt tilbud gis med dette forbeholdet

Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av relevante kandidater gjennom Semac AS

Har du spørsmål om stillingen kan du ta kontakt med rekrutterende leder Monica Saxebøl tlf: +47 412 45 996

Det er viktig for oss i Telenor å ta hensyn til deg som kandidat i en eventuell intervjuprosess. Vi vil derfor tilpasse intervjuprosessen gjennom å tilby fleksible online intervjumuligheter.

Om  Telenor Norge 

Telenor Norge AS er landets største digitale tjenesteleverandør innenfor telekommunikasjon- og datatjenester. I Telenor tror vi på de mulighetene teknologien gir til å forbedre og forenkle menneskers hverdag. Vi har over 150 års fartstid med å levere samfunnskritiske tjenester av høy kvalitet til kundene våre. Underveis har vi evnet å utforske nye ideer som er tilpasset dagens og fremtidens kunder og tatt en ledende posisjon i den digitale utviklingen. Vi har 3300 medarbeidere fordelt på 20 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i åtte land. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett. 

Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. Les mer om Telenor Norge på www.telenor.no

Kontaktpersoner

Monica Saxebøl
Rekrutterende leder
Telefonnummer: +47 412 45 996

Hvem er Telenor?

Telenor Norge AS er landets største digitale tjenesteleverandør innenfor telekommunikasjon- og datatjenester. I Telenor tror vi på de mulighetene teknologien gir til å forbedre og forenkle menneskers hverdag. Vi har over 150 års fartstid med å levere samfunnskritiske tjenester av høy kvalitet til kundene våre. Underveis har vi evnet å utforske nye ideer som er tilpasset dagens og fremtidens kunder og tatt en ledende posisjon i den digitale utviklingen.

Vi har 3400 medarbeidere fordelt på 23 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i åtte land. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett. 

Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. Les mer om Telenor Norge på www.telenor.no