Brenner du for support og har kjennskap til mobile bedriftsnett?

1. linje support/helpdesk/brukerstøtte

Phonect AS leverer skytjenester hovedsakelig basert på Microsoft Skype for Business og egenutviklede telefonitjenester. Phonect leverer funksjonaliteten og sikkerheten som de store bedriftene trenger, uten investeringer og store prosjekter. Vi har norske eiere, ca 35 ansatte og vil i år omsette for ca 180 MNOK med solid overskudd. <br> <br> Phonect holder til i lyse og nyoppussede lokaler ved Vatelandsparken. Her vil du finne bysykkelstativ rett utenfor døren, Grønland T-bane som nærmeste nabo og det meste av trikk, buss og tog rett i nærheten. 

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 17. juli, 2017. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Motiveres du av fornøyde kunder og har en lidenskap for support? Har du samtidig kunnskap innen mobil og nettverksområdet, og ønsker en variert arbeidshverdag i et voksende teknologiselskap? Hvis ja, kan du bli Phonects nye supportmedarbeider!

 

INFORMASJON OM STILLINGEN

Verden for samhandling er mer aktuelt enn noensinne! Når stadig flere organisasjoner velger å samle alle typer samtaler og møter i én felles løsning, er det ikke bare for å spare penger, det er for at de har hørt andre fortelle at samordnet kommunikasjon skaper endring. En raskere, mer responsiv og effektiv organisasjon som gir en bedre arbeidsdag for de ansatte.

For å kunne levere en enda bedre og bredere portefølje til sine kunder skal Phonect nå starte å levere mobile løsninger. Dette innebærer at de ønsker å styrke sin kompetanse også på dette området på supportavdelingen, derfor vil du bli en viktig ressursperson innenfor denne nysatsningen.

Som Teknisk 1./2.linje i et team på fire personer hos Phonect vil du ha en svært viktig rolle i supportere bedriftskunder, forhandlere og partnere med alle type henvendelser på en god måte, men ditt hovedansvar vil være å bidra med kompetanse innen mobilt bedriftsnett. Øvrige supporthenvendelser vil du få god opplæring innen. Med et felles mål på teamet om at alle skal kunne svare på alle henvendelser, sier det seg selv at læringskurven er bratt og at tekniske utfordringer du vil møte strekker seg bredt over skalaen. Dere skal sammen styrke både samarbeid internt i teamet så vel som mot andre områder som drift og utvikling. Derfor ser vi etter deg som ønsker stort ansvar i et lite team, samtidig som du har god forståelse for god og seriøs support. Du kan forvente en arbeidsplass med dyktige kollegaer, gode betingelser og mulighet for videreutvikling.


ARBEIDSOPPGAVER

  • Besvare 1.linje henvendelser på telefon og epost fra bedriftskunder og forhandlere, spesielt knyttet til SIM, datapakker, konfigurasjoner av mobilt bedriftsnett, sentralbordløsning og faktura
  • Behandle 2.linje henvendelser når det kommer til teknisk feilsøk innenfor IPtelefoni, Skype for business, sentralbordløsning og mobil.
  • Kundeendringer, oppsalg, endringer i AD og opprettelse av nye Skype for business brukere.
  • Feilmelde videre til underleverandører på Internettlinjer og analoge/ISDN linjer.
  • Forfallende oppgaver f.eks innenfor enkle faktura, oppsigelser, logistikk, og diverse listearbeid.
  • Endringer og oppsett av sentralbordløsning.
  • Bistand ved interne prosjektarbeid


VI SØKER DEG SOM

Den ideelle kandidaten vil ha sterk interesse for kunderelatert problemløsning og en iver etter å lære. Primært er vi på jakt etter en god supportmedarbeider som kan relatere seg til følgende:

  • Entusiasme rundt ny teknologi
  • Er selvgående og personlig dedikert
  • Trives i et lite team på 4-5 personer
  • Har jobbet og trives med telefon og mail som verktøy
  • Utdannelse eller erfaring innen relevante fag, fortinnsvis erfaring innen kundeservice, support eller 1./2.-linje og mobil for bedrift.
  • Ønskelig med (men ingen krav) kjennskap til AD, Microsoft server, Skype for business, Nettverk, VoIP, og MS Office.

Vi søker først og fremst serviceinnstilte og meget gode problemløsere. Vi tror derfor at du trives i en hverdag med mange baller i lufta, samt at du evner å forstå kundens unike problem med trygghet i egen fremtoning. Ettersom personlige egenskaper vil vektlegges i denne rollen søker vi deg som er ytterst initiativrik, engasjert og har en solid gjennomføringsevne som gjør at du kan levere fra deg et godt stykke arbeid du er stolt av og gjør kunden fornøyd.

 

ANNET

  • Oppstart: August
  • Søknadsfrist: 23.06.17, kandidater vurderes fortløpende så søk så snart du finner stillingen interessant!
  • Sted: Oslo sentrum
  • Lengde på oppdraget: Langsiktig perspektiv. 6mnd innleie. Mulighet for fast ansettelse eller forlenget oppdrag.

Høres dette ut som noe for deg? Da håper vi at du søker snarest. Søk på stillingen ved å klikke på Søk her nedenfor. Til denne stillingen vil vi vurdere søknader fortløpende, som kan bety at vi legger ned annonsen så snart riktig person er funnet. Ha du spesifikke spørsmål rundt stillingen besvares disse på teknologi@academicwork.no. Vi beskytter dine personopplysninger når du sender inn din søknad til Academic Work. Ved å sende inn din søknad, erkjenner og samtykker du i at Academic Work behandler dine personopplysninger i henhold til personopplysningsloven.

Vi vil understreke at denne prosessen utføres i samarbeid med Phonect, og alle søknader og henvendelser skal rettes til Academic Work.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere. Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Hos oss kan du jobbe som utleid konsulent på spesifikke oppdrag hos våre kunder, eller bli fast ansatt via vår rekrutteringsvirksomhet.