Atea søker nå en supportkonsulent til sitt dyktige team i Drammen!

1. linje support/helpdesk/brukerstøtte

Atea fortsetter å styrke sin supportavdeling, og søker etter deg som anser problemløsning som din styrke. Vil du jobbe i et anerkjent IT-selskap hvor faglig kvalitet, samhold og arbeidsmiljø står i fokus? Da bør du lese videre!

Stillingsbeskrivelse

I de neste 20 årene vil teknologi forandre livene våre. Ved å være nysgjerrig på fersk og fremtidsrettetkunnskap, forstå og bruke den, tar Atea ansvaret med å digitalisere Norge. For teknologi er fantastisk. Tenk bare på hvilke muligheter vi allerede har - og dette er bare starten! Med å være en teknologidrevet bedrift, må vi være like opptatt av mennesker som teknologi. Vi må bestemme oss for på hvilken måte vi ønsker å påvirke livene våre og kommende generasjoner med teknologi.

Vi får mer å gjøre, og leter nå etter to nye kollegaer til vår supportavdeling i Drammen. Vi søker supportmedarbeidere som vil være med å utfordre og styrke vår avdeling slik at vi er enda bedre rustet til de utfordrende og spennende oppgavene vi har. Din rolle er å være en kvalitetsbevisst og ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og email. Du vil møte varierte problemstillinger og kunden i andre enden er avhengig av deg for å få flyt i sin arbeidshverdag. Som supportmedarbeider vil du gå inn i Platinum-teamet, som jobber med skreddersydde løsninger til kundene av Atea.

Arbeidsoppgaver

  • Prioritere og feilsøke problemstillinger fra kunder i ulike driftsområder
  • Jobbe med Active Directory, Exchange, O365, Citrix og diverse RDM-verktøy
  • Ticket-håndtering i CRM verktøy som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndtering
  • Utføre generell support via telefon, chat og mail mot driftskunder for Atea

Ønskede kvalifikasjoner

  • Nylig har studert IKT-driftsfag eller IKT-servicefag med fullført fagbrev
  • Har erfaring med eller kjennskap til Exchange, Vmware, Citrix eller Active Directory
  • Har kunnskap innen Office 365
  • Har god skriftlig fremstillingsevne

Og om du har erfaring eller kunnskap om kundeservice eller kundebehandling er dette noe som teller positivt, da du vil være kundenes første kontaktpunkt med Atea. Det vil legges stor vekt på dine personlige egenskaper i denne stillingen. I dialog med kunder er du imøtekommende og serviceorientert, og motiveres av å tilby førsteklasses support til dine kunder. Punktlighet er en selvfølge i din arbeidshverdag og du beskrives som en lagspiller.

Søknadsinformasjon:

  • Oppstart: Løpende oppstart, men ikke senere enn 01. januar 2020
  • Sted: Drammen
  • Omfang: 100%
  • Søknadsfrist: Søknader vurderes fortløpende, men siste søknadsfrist er 13. Desember 2019

Med utgangspunkt i den korte søknadsfristen, vil vi foreta en løpende vurdering av kandidater, noe som vil innebære at vi selekterer og inviterer søkere til intervju fortløpende. Dette kan også bety at vi tar ned annonsen og stopper vurderingsprosessen når riktige kandidater er funnet. Vår anbefaling er derfor at du sender inn en søknad så raskt som mulig. Har du spørsmål til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Andreas Hansen på andreas.hansen@academicwork.no, jeg kan også nås på +47 48 40 41 35.

I Atea tror vi at flinke folk kjenner flinke folk. Du kjenner kanskje noen som er perfekt for denne stillingen? Tips oss gjerne!

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger