Administrativ støtte til lederkurs og samlinger

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 06. juni, 2019. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

Servicesenteret har en sentral rolle i å avhjelpe organisasjonen i den daglige driften i Bane NOR. Servicesenteret sørger for at medarbeidere og ledere får den administrative støtten de trenger innen service og kontordrift for å utøve Bane NORs kjernevirksomhet. Servicesenterets visjon er «vi hjelper deg!». Ingen oppgave er for liten og vi skal være løsningsorienterte og ligge i forkant.
V søker nå en fremoverlent, systematisk og ansvarsbevisste servicemedarbeider til vår lokasjon i Oslo. Stillingen skal blant annet planlegge, gjennomføre og følge opp møter, kurs, samlinger og konferanser, hovedsakelig introduksjonsprogrammet for nyansatte i Bane NOR og ulike lederutviklingsprogram.
I disse dager flytter vi inn i et av Oslo’s mest moderne kontorbygg, kun et steinkast unna Oslo S.

Arbeidsoppgaver

  • Dette er en nyopprettet stilling og den rette vil ha gode muligheter for å utvikle rollen
  • Planlegging, gjennomføring og oppfølging av møter, kurs, samlinger og konferanser, hovedsakelig introduksjonsprogrammet for nyansatte i Bane NOR og ulike lederutviklingsprogrammer
  • Administrere arrangement og påmeldinger
  • Bidra til utvikling av program, herunder sikre gode og profesjonelle presentasjoner
  • Praktisk støtte i løpet av samlingene
  • Initiere og iverksette forbedringstiltak
  • Har du riktig kompetanse og ønsker å utvikle deg, vil vi tilrettelegge for at du får en mer aktiv rolle i gjennomføring av arrangementene

Ønskede kvalifikasjoner

  • Gjerne utdannelse på bachelor-nivå og erfaring fra liknende arbeidsoppgaver
  • Kjennskap og erfaring innen offentlige anskaffelser
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Fordel med kjennskap til SharePoint, Agresso, ServiceNow og P360
  • Gode ferdigheter i bruk av Office-pakken og spesielt Excel og PP
  • Erfaring fra kurs og opplæringsvirksomhet 

Personlige egenskaper

  • Du må opptre i tråd med konsernets verdier ved å være åpen, respektfull, engasjert og nytenkende
  • Vi forventer at du er utpreget serviceinnstilt, lærevillig og har god gjennomføringsevne
  • Du må være selvstendig og ansvarsfull og takle perioder med stort arbeidspress
  • Like å løse små og store oppgaver og samarbeide med andre
  • Handle på eget initiativ, får ting til å skje og tar ansvar for resultater

Vi tilbyr

  • Hyggelige kolleger i et godt arbeidsmiljø
  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • Gode pensjonsordninger
  • Personalbillett med Vy sine tog
  • Sykkelparkering i sykkelgarasje og treningsarealer med garderober

Kontaktpersoner

Anne-Lill Madsen
Avdelingsleder Servicesenteret
Telefonnummer: 916 56 173
Vivi-Ann Conradi
Leder Servicesenteret
Telefonnummer: 926 97 777

Hvem er Bane NOR?

Bane NOR er et statlig foretak med ansvar for den nasjonale jernbaneinfrastrukturen.

Bane NORs formål er å sørge for tilgjengelig jernbaneinfrastruktur og effektive og brukervennlige tjenester, inkludert knutepunkts- og godsterminalutvikling. Foretaket har ansvaret for planlegging, utbygging, forvaltning, drift og vedlikehold av det nasjonale jernbanenettet, trafikkstyring og forvaltning og utvikling av jernbaneeiendom. Bane NOR har det operative koordineringsansvaret for sikkerhetsarbeidet og operativt ansvar for samordning av beredskap og krisehåndtering. Bane NOR har om lag 4.500 ansatte og har hovedkontor i Oslo.

Les mer om Bane NOR og se flere ledige stillinger