Aditro styrker det nordiske IT-support-teamet!

1. linje support/helpdesk/brukerstøtte

Denne stillingsutlysningen er utløpt siden 29. november, 2021. Se andre jobbmuligheter »

Stillingsbeskrivelse

 

 

 

 

Stillingsbeskrivelse

Har du kompetanse innenfor IT og ønsker å ta fatt på nye, spennende utfordringer innenfor support? Ønsker du å jobbe i et selskap med korte beslutningslinjer, spennende arbeidsoppgaver og dyktige kolleger?

Aditro er en av de ledende HR- og lønnsleverandørene i Norden. Med snart 60 års erfaring innen nordisk HR og lønn har vi laget moderne løsninger med markedsledende og brukervennlig funksjonalitet. Vi er stolte over kollegene våre, løsningene vi leverer, og kundene våre. I Norge er vi ca. 100 ansatte, i tillegg har vi ca. 500 utrolig dyktige kollegaer i Sverige og Finland.

Vi er nå inne i en svært spennende fase hvor vi i søker en serviceinnstilt og engasjert person som vil bli en del av vårt nordiske support-team hvor vi styrker oss både i Norge, Sverige og Finland. I Norge er vi åpen for at du er lokalisert på vårt kontor i Oslo eller Trondheim.

I rollen vil du bli en del av SD Worx globale IT & sikkerhetsorganisasjon og spille en viktig nøkkelrolle i vårt arbeid med å yte IT-støtte lokalt i Norden. Du vil ha mange kompetente kolleger å støtte deg på, også på tvers av landegrensene, og stillingen vil gi deg mulighet til å bistå våre sluttbrukere eksternt, men også fysisk i Trondheim eller Oslo.

Arbeidsoppgaver

I denne stillingen vil du fungere som det første kontaktpunktet for kunder som søker teknisk support over telefon eller via vårt ticket-system. Arbeidsoppgavene vil bl.a. omhandle:

  • Utføre remote og onsite feilsøking
  • Komme frem til den beste løsningen basert på problemet og detaljene fra kunde
  • Gjennomgå problemløsningsprosessen sammen med kunden
  • Videresende uløste problemer til riktige personer samt identifisere og foreslå mulige forbedringer i prosedyrer og prosess
  • Andre forefallende oppgaver

Ønskede kvalifikasjoner

  • Med fordel innehar relevant utdanning innenfor IT. Lengre relevant erfaring fra lignende stilling og arbeidsoppgaver kan kompensere for manglende utdanning
  • Har teknisk kunnskap og gode kommunikasjonsferdigheter
  • Gjerne har en interesse for Microsoft teknologier
  • Har svært gode engelske kommunikasjonsferdigheter, muntlig og skriftlig
  • Behersker norsk på et flytende nivå, og evner også å kommunisere på svensk. Dersom du har kjennskap til finsk ses dette på som en stor fordel, men dette er ikke et krav

Personlige egenskaper

I denne stillingen vil du fungere som det første kontaktpunktet for kunder som søker teknisk bistand over telefon eller gjennom vårt system, og det er derfor viktig for oss at du er serviceorientert og fremstår omgjengelig rundt andre. Du løfter oppmerksomheten mot andres behov og viser villighet og evne til å hjelpe.

Vi ser også på det som en fordel at du er:

  • Løsningsorientert og kan identifisere de ressursene som trengs for å løse utfordringene.
  • Samarbeidsvillig og fungerer bra med andre mennesker, da du skal samarbeide med flere ulike personer. Du legger ned en innsats i å skape gode samarbeid med andre.
  • Fleksibel og er rask til å godta nye oppgaver, er åpen for endringer og finner løsninger når situasjonen endres.

Annen informasjon

  • Oppstart: Snarest
  • Varighet: 12 måneder med mulighet for forlengelse eller fast jobb på sikt
  • Ansettelse: Du vil bli fast ansatt i Academic Work og jobbe som konsulent til Aditro
  • Arbeidssted: Trondheim eller Oslo
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen blir utført av Academic Work og alle spørsmål vedrørende stillingen rettes til Silje Skretting Eidissen på silje.eidissen@academicwork.no
  • Søknadsfrist: Løpende selektering. Dette betyr at vi vurderer søknader fortløpende og at annonsen tas ned så snart vi mener vi har funnet riktig kandidat

Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har spørsmål i forhold til stillingen, og send oss din søknad i dag dersom du mener at dette er noe for deg!

Firmabeskrivelse

Aditro er en av de ledende leverandørene av HR- og lønnsløsninger i Norden. Ved å kombinere over 50 års ekspertise med dagens mest avanserte mobilteknologi, redefinerer Aditro raskt hvordan HR-admin fungerer. Fullt digitaliserte, intuitive løsninger gir både ansatte, ledere og HR-ansatte enkle, innovative måter å få kompliserte HR-oppgaver gjort raskt, enkelt og effektivt. Aditro er en del av SD Worx-familien med mer enn 76 000 små og store organisasjoner over hele verden som setter sin lit til SD Worx og over 75 års erfaring. SD Worx tilbyr sine ansatte løsninger i 150 land, beregner lønnen til ca. 5 millioner ansatte og er blant de fem beste i verden. De mer enn 5 300 ansatte ved SD Worx opererer i 16 land: Belgia (HQ), Østerrike, Estland, Finland, Frankrike, Tyskland, Irland, Luxembourg, Mauritius, Nederland, Norge, Polen, Spania, Sverige, Sveits og Storbritannia. I 2020 oppnådde SD Worx en konsolidert omsetning på over 800 millioner euro. Mer informasjon på www.sdworx.com

Kontaktpersoner

Silje Skretting Eidissen
Rekrutteringsansvarlig

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger