2.linjesupport til Techstep!

2. linje support/helpdesk/brukerstøtte

Ønsker du å ha fullt eierskap og jobbet bredt over skalaen med support i en spennende IT-avdeling? På vegne av Techstep søker vi etter en ny supportkonsulent på 2.linje.

Stillingsbeskrivelse

Stillingsbeskrivelse

Når mennesker kommuniserer hyppigere og smartere igjennom nye verktøy, oppstår det nettverk som kan frigjøre viktige ressurser. Moderne bedrifter og organisasjoner trenger disse ressursene for å klare seg i konkurransen med andre bedrifter, og for å kunne levere tjenester til sine kunder på en effektiv og målrettet måte. Dette er hva Techstep AS muliggjør for sine kunder gjennom å ha posisjonert seg som et kompetansehus som hjelper bedrifter med å implementere samhandlings- og mobilitetstjenester.

Ta en nærmere kikk på Techstep sine tjenesteområder!

På bakgrunn av en stadig økende kundeportefølje har også IT avdelingen opplevd en stadig økende arbeidsmengde. Av denne grunn søker de en ny kollega som skal jobbe på 2. linjesupport ut mot deres kunder.

Hos Techstep vil du ta del i en IT avdeling, på 10 personer, som har et løpende fokus på kompetanseutvikling hos sine medarbeidere. Som nyansatt vil du ta del i en god opplæringsperiode som har til hensikt å gi deg alle forutsetninger for å lykkes i rollen. Videre kursing og sertifiseringsløp vil også bli aktuelt. Som Apple Authorised Enterprise Reseller har Techstep posisjonert seg som en ledende leverandør av mobilitet til store bedrifter og en av Norges absolutt fremste Apple forhandlere. Vi holder til på Rolvsøy, rett ved Østfoldhallen.

Arbeidsoppgaver

  • På 2.linje support vil du møte en variert og givende arbeidshverdag, der det overordnede fokuset er på yte service til kunder slik at eventuelle tekniske utfordringer ikke hemmer deres arbeidshverdag. Dine primære arbeidsoppgaver vil være:
  • Drive support på Office 365
  • Utføre generell support via telefon, og mail mot kunder
  • Yte support på ulike applikasjoner
  • Ta videre dialog med leverandører og samarbeidspartnere

Ønskede kvalifikasjoner

  • Minimum 1 års erfaring med support/drift
  • Fullført IKT-driftsfag eller IKT-servicefag med fullført fagbrev
  • Erfaring med Office365 og Active Directory
  • Kjennskap til nettverk og serverdrift

Det vil legges stor vekt på er dine personlige egenskaper i denne stillingen. Vi søker først og fremst serviceinnstilte og meget gode problemløsere som er engasjert og lærevillig. Vi tror derfor at du trives i en hverdag med mange baller i lufta, samt at du evner å forstå unike problem med trygghet i egen fremtoning. Du være en person som er ivrig etter å lære nye teknologier på kort tid, og tar initiativ der du selv mener du mangler kompetanse.

Firmabeskrivelse

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals -- personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. Techstep er et kompetansehus som hjelper bedrifter med å implementere samhandlings- og mobilitetstjenester. Med over 10 års erfaring fra telekom-, kommunikasjons- og konsulentbransjen har de satt sammen denne kunnskapen i egne utprøvde metoder etter <>. Deres kjernekompetanse er å optimalisere utbyttet i spenningsfeltet der teknologi møter mennesker. Techstep er tidligere Smartworks.

Hvem er Academic Work?

Vi i Academic Work jobber med å finne karrieremuligheter til young professionals – personer som er i starten av sin karriere eller ønsker å bytte karrierevei. Young professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på. Vi er et internasjonalt selskap med 20 års erfaring. Hittil har vi hjulpet 120.000 personer i jobb, og bare i Norge tilbyr vi over 1.200 karrieremuligheter i året. 

Les mer om Academic Work og se flere ledige stillinger